E-marketing
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
E-marketing
Info
Term
Winter 2022
Vítejte v předmětu E-marketing!
Chapter contains:
1
ROPOT
1
Folder
1
Study Materials
Chapter contains:
1
ROPOT
1
Folder
Chapter contains:
1
ROPOT
1
Folder
1
Study Materials

Blok 1 - organizace výuky, komunikace, hodnocení

Rozcestník
  • Sylabus: odkaz na sylabus kurzu naleznete po rozbalení položky "Info" vpravo pod úvodním obrázkem na hlavní stránce interaktivní osnovy kurzu.
  • Rozvrhvyučující (vč. odkazu na osobní karty), souhrn kurzu (zkoušky, body ...) naleznete po přihlášení do IS SU pomocí dlaždice "Student" otevřením nabídku u daného kurzu.
Organizace kurzu a podmínky absolvování

Podmínky předmětu

Předmět je členěn do 12 bloků. V rámci bloků studenti dostávají úkoly. Pro svou seminární práci si ve skupině 2-3 studentů vyberou 3 úkoly, které odevzdají ve Wordu do konce semestru do IS. Ve zkouškovém období studenti absolvují závěrečný online test. 

Seminární práce

Seminární práce je zpracována ve skupině 2-3 studentů. Studenti budou průběžně ve výukových blocích dostávat úkoly, které mohou zpracovat. V seminární práci každý z vybraných 3 úkolů zpracují na cca 2 strany (Times New Roman 12, standardní okraje). Pro zpracování seminární práce platí pravidla platná na OPF SLU (úvodní strana, formát citací, úvod a závěr, seznam literatury, formátování atd.). Celkem mohou studenti za seminární práci získat maximálně 15 bodů. 

Závěrečná zkouška

Z rozsahu předmětu probraného během semestru, materiály budou studentům dostupné v IS. Maximální možný zisk bodů ze zkoušky je 40. Důraz je kladen na pochopení probíraného učiva a schopnost aplikace na reálných příkladech.

Hodnocení předmětu:

A: 55-52 bodů

B: 51-48 bodů

C: 47-43 bodů

D: 42-38 bodů

E: 37-33 bodů

F: 32 a méně bodů


Komunikace

Pro komunikaci v předmětu můžete využít následující možnosti:

  • pro veřejnou komunikaci mezi studenty nebo studenty a vyučujícím můžete využít diskuzní fórum: Novinky a obecná komunikace 
  • vyučujícího můžete kontaktovat také pomocí emailového kontaktu - tímto způsobem si můžete dohodnout on-line soukromou konzultaci v MS-Teams (nebo konzultaci na fakultě), (případně využijte telefonního kontaktu - nezapomeňte na pravidla)
  • ke kontaktu vyučujícího využijte maximálně plánovanou prezenční (on-line) výuku

Další možnosti IS související s komunikací a informacemi

Literatura

Povinná:

LOSEKOOT, M. a E. VYHNÁNKOVÁ, 2019. Jak na sítě. Brno: Jan Melvil publishing. ISBN 9788075550842.

STOKLASA, M., 2016. E-marketing. Karviná: SU OPF. ISBN 978-80-7510-208-9.


Doporučená: 

EGER, L. a kol., 2015. Marketing na internetu. Plzeň: Západočeská univerzita. ISBN ISBN: 978-80-261-0573-2.

MIKULÁŠOVÁ, P. a M. SEDLÁK, 2015. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press.  ISBN 978-80-251-4383-4.

SEMERÁDOVÁ, T. a P. WEINLICH, 2019. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4959-1.


Blok 2 - tutoriál 1

Tématický rozsah

1. tutoriál pokrývá oblasti - úvod do E-marketingu, produktové ekosystémy a cena v online prostředí.

Tyto oblasti naleznete v první prezentaci nazvané 1. tutoriál E-marketing.

Blok 3 - tutoriál 2

Tématický rozsah

2. tutoriál pokrývá oblasti - vývoj prostředků E-marketingu, nástroje E-marketingu, STDC model a proces akvizice zákazníka.

Tyto oblasti naleznete v první prezentaci nazvané 2. tutoriál E-marketing.

Error: The referenced object does not exist or you do not have the right to read.
https://is.slu.cz/el/opf/zima2022/PEMBKEMA/um/slozka_dalsich_materialu_02/2._Tutorial.pptx

Blok 4 - tutoriál 3

Tématický rozsah

3. tutoriál pokrývá oblasti - obsahový marketing, mobilní marketing, e-mailing, výzkum v online prostředí.

Tyto oblasti naleznete v první prezentaci nazvané 3. tutoriál E-marketing.