Marketingová komunikace - PEMBKMKK

1. TUTORIÁL - 23/9/2022

1. TUTORIÁL - OBSAH

Cílem prvního tutoriálu je obsah kapitol 1 - 2 studijního textu:

  • Definovat specifika marketingové komunikace a marketingového mixu.
  • Objasnit prvky marketingového komunikačního procesu.
  •  Vymezit základní prvky marketingového komunikačního mixu.
  • Zdůraznit význam a synergický efekt integrované marketingové komunikace.
  • Seznámit s problematikou názorového vůdce a WoM.
  • Popsat fáze procesu STP.
  • Stanovit podmínky segmentace trhu, vlastnosti segmentu, segmentační kritéria.
  • Stanovit strategie targetingu.
  • Charakterizovat positioning, jeho typy, včetně způsobů jeho tvorby a formování strategie. Charakterizovat pojem poziční mapa a repositioning.

Nezapomeňte vždy popřemýšlet nad uvedením praktických příkladů z marketingové komunikace k uvedené problematice - bude se Vám to pak hodit u zkoušky :-)

POVINNÝ PRŮBĚŽNÝ TEST 1: 23/9 - 11/12 2022

Otestujte svoje znalosti z prvního tutoriálu! Vaším úkolem je zodpovědět 10 testových otázek, každá otázka má správnou pouze jednu odpověď. Máte pouze jeden pokus a časový limit je stanoven na 5 minut. Za každou správnou odpověď dostanete 1 bod, tzn. celkem lze získat z testu 10 bodů.