Sociální podnikání

1.2 Instrukce k seminární práci

Zde hlásíme skupinku a výběr tématu do 4.11.:



Do předmětu Sociální podnikání navrhujeme následující zaměření, resp. možný výběr témat (oblastí), zpracováváme v šabloně:

  1. Analýza a zhodnocení využití marketingových nástrojů při činnosti vybraného sociálního podniku (návrh využití nových nástrojů)
  2. Analýza a zhodnocení financování činnosti vybraného sociálního podniku (návrh využití nových/doplňkových zdrojů financování)
  3. Návrh projektu na založení nového sociálního podniku (dle vlastního námětu)
  4. Návrh komunikační a marketingové strategie vybraného sociálního podniku
  5. Transformace stávajícího podniku na sociální podnik dle podmínek ČR

 

Rámcová témata se mohou opakovat, jen aplikační "podnik" musí být jiný.

Seminární práci možno konzultovat online přes MS Teams.

odevzdání týden před zkouškou.


2. Osnova -  body, které se v práci vyskytnou


úvod
představení sociálního podniku
analýza současného stavu (vnitřní prostředí-dodržování principů, analýza komunikace, marketingového mixu...) - dle tématu
vymezení problematických míst, které jste našli
návrh řešení včetně finanční náročnosti
závěr