Vztahový marketing a CRM

1. blok - Organizace předmětu

Organizace výuky
1. tutoriál

Téma: 

Marketing a jeho vývojové změny

CRM jeho podstata, přínosy a bariéry

CRM a hodnota v marketingu, loajalita zákazníků

Strategická a analytická část CRM

2. tutoriál 

Téma: 

Operativní a kolaborativní část CRM, prvky CRM

Budování vztahu se zákazníkem

Budování hodnoty vztahu se zákazníkem

Základní psychologické aspekty řízení vztahů se zákazníkem

Základní přístupy k typologii zákazníků

3. tutoriál

Téma:

Interní marketing – 1. část

Interní marketing – 2. část

Interní komunikace

Vážené studentky a vážení studenti,

během tutoriálu bude probrána zkrácená verze témat.

Kompletní prezentace z prezenčního studia budete mít také k dispozici. Tyto prezentace mohou být průběžně dle potřeby aktualizovány, koncepce tématu ale bude zachována. Prezentace máte k dispozici také v IS ve studijních materiálech.

Halina Starzyczná

Požadavky na absolvování předmětu

1.    Zpracování seminární práce a její odevzdání v IS  do konce roku 2022. Bodové ohodnocení – 30 bodů

2.    Absolvování závěrečného testu (bodové ohodnocení – maximálně 60 bodů)

3.    Dobrovolné úkoly  a aktivity - 10 bodů

Klasifikační stupnice:


Komunikace
Komunikace: kromě konzultačních hodin lze komunikovat elektronicky (email pošta, IS, diskuzní fórum, Teams (chat).
Literatura ke studiu
Literatura ke studiu
Povinná literatura:

KOZÁK,  V., 2011. Budování vztahů se zákazníky: CRM v teorii a v praxi. Zlín: VeRBuM. ISBN 978-80-87500-02-6

STARZYCZNÁ, H. a A. Langerová. 2019. Vztahový marketing a CRM. Karviná: SU OPF. (k dispozici v IS).

Doporučená literatura:

CHLEBOVSKÝ, V., 2017. Management zákaznických řešení: jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná  řešení zákaznických potřeb.  Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0559-5. 

HOMMEROVÁ,D. 2012. CRM v podnikových procesech. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4388-2.

LIZOTTE, O., 2017. Do you CRM me? An analytical guide to customer relationship management. Nord Charleston: Createspace Indenpendent Publishing. ISBN 9781545079102.

LOŠŤÁKOVÁ a kol., 2009. Diferencované řízení vztahů se zákazníky: moderní strategie růstu výkonnosti podniku. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-3155-1.