2. Seminář Cvičení na tvorbu HODNOTOVÉ NABÍDKY a SEGMENTU ZÁKAZNÍKŮ Ing. Pavel Adámek, Ph.D. Business modely Value Proposition Canvas Hodnotová nabídka a profil zákazníka knihy „Vydělávejte svými nápady“ Prvním úkolem je: 1.Vytvořte 3-5 členné týmy, zvolte si zástupce (2-3 min.) 2.Vyberte si společnost a její PRODUKT (2 min.) 3.Vytvořte její HODNOTOVOU NABÍDKU a PROFIL ZÁKAZNÍKA/segmentu (30 min.) 4.PREZENTACE týmového HODNOTOVÉHO CANVASU (3-5 min.) • • Druhým úkolem je: 1.V týmu vytvořte HODNOTOVOU NABÍDKU a PROFIL ZÁKAZNÍKA vašeho produktu/služby (30 min.) 2. 2.PREZENTACE týmového HODNOTOVÉHO CANVASU (3-5 min.) • • Časté chyby: •Vyjmenování všech produktů a služeb, a ne jen těch, které se vztahují ke konkrétnímu zákaznickému segmentu. • •Vpisování produktů a služeb do polí pro řešení obtíží nebo tvorbu přínosů. • •Nabídka řešení obtíží nebo tvorby přínosů, která nijak nesouvisí s obtížemi a přínosy v profilu zákazníka. • •Nerealistická snaha o zahrnutí všech zákaznických obtíží a přínosů. •