3. Seminář Cvičení na tvorbu PROPOJENÍ SE ZÁKAZNÍKY (KANÁLY), BUDOVÁNÍ VZTAHU SE ZÁKAZNÍKY a GENEROVÁNÍ PŘÍJMŮ Ing. Pavel Adámek, Ph.D. Business modely UBER Logika propojení zákaznických segmentů a nabízené hodnoty. Prvním úkolem je: 1.Vytvořte 3-5 členné týmy, zvolte si zástupce (2-3 min.) 2.Vyberte si společnost a její PRODUKT/SLUŽBU (2 min.) 3.Popište jaké KANÁLY společnost používá, jak buduje ZÁKAZNICKÉ VZTAHY a jak GENERUJE PŘÍJMY (jaké segmenty a druhy příjmů. (30 min.) 4.PREZENTACE logiky propojení segmentů a generování příjmů (3-5 min.) • • Druhým úkolem je: Časté chyby: •Nepochopení KDO je platící zákazník. • •Nesprávně nastavené komunikační a distribuční kanály pro SEGMENTY a NABÍZENOU HODNOTOU. Rozdíl v B2B a B2C. • •Neochota budovat vztah se zákazníky. • •Nepromyšlená rovina příjmů (způsoby, druhy, alternativy…), neevidence % marží, práce se „ziskovými“ segmenty apod. • •