E-marketing
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
E-marketing
Info
Období
zima 2022
Vítám vás v předmětu E-marketing!
Kapitola obsahuje:
1
Složka
Kapitola obsahuje:
1
Odevzdávárna
1
Odpovědník
Kapitola obsahuje:
1
Odevzdávárna
1
PDF
1
Studijní materiály

Organizace výuky, komunikace, hodnocení

Rozcestník
  • Sylabus: odkaz na sylabus kurzu naleznete po rozbalení položky "Info" vpravo pod úvodním obrázkem na hlavní stránce interaktivní osnovy kurzu.
  • Rozvrhvyučující (vč. odkazu na osobní karty), souhrn kurzu (zkoušky, body ...) naleznete po přihlášení do IS SU pomocí dlaždice "Student" otevřením nabídku u daného kurzu.
Organizace předmětu

Podmínky předmětu

Předmět je členěn do 12 bloků. V rámci bloků studenti dostávají úkoly, které zpracovávají přímo s vyučujícím v seminářích. Pro svou seminární práci si ve skupině 2-3 studentů vyberou 3 úkoly, které odevzdají ve Wordu do konce semestru do IS. Na závěr semestru si každý student vybere jeden zpracovaný úkol a odprezentuje jej v hodině formou pitche. Ve zkouškovém období studenti absolvují závěrečnou písemnou zkoušku. 

Seminární práce a její prezentace formou pitche

Seminární práce je zpracována ve skupině 2-3 studentů. Studenti budou průběžně ve výukových blocích dostávat úkoly, které mohou zpracovat pod vedením vyučujícího. V seminární práci každý z vybraných 3 úkolů zpracují na cca 2 strany (Times New Roman 12, standardní okraje). Pro zpracování seminární práce platí pravidla platná na OPF SLU (úvodní strana, formát citací, úvod a závěr, seznam literatury, formátování atd.). V závěru semestru každá skupina odprezentuje formou pitche svou seminární práci. Celkem mohou studenti za seminární práci a pitch získat maximálně 15 bodů. 

Závěrečná písemná zkouška

Z rozsahu předmětu probraného během semestru, materiály budou studentům dostupné v Moodlu. Maximální možný zisk bodů z písemné zkoušky je 40. Důraz je kladen na pochopení probíraného učiva a schopnost aplikace na reálných příkladech.

Hodnocení předmětu:

A: 55-52 bodů

B: 51-48 bodů

C: 47-43 bodů

D: 42-38 bodů

E: 37-33 bodů

F: 32 a méně bodů


Komunikace

Pro komunikaci v předmětu můžete využít následující možnosti:

  • pro veřejnou komunikaci mezi studenty nebo studenty a vyučujícím můžete využít diskuzní fórum: Novinky a obecná komunikace 
  • vyučujícího můžete kontaktovat také pomocí emailového kontaktu - tímto způsobem si můžete dohodnout on-line soukromou konzultaci v MS-Teams (nebo konzultaci na fakultě), (případně využijte telefonního kontaktu - nezapomeňte na pravidla)
  • ke kontaktu vyučujícího využijte maximálně plánovanou prezenční (on-line) výuku

Další možnosti IS související s komunikací a informacemi

Literatura

Povinná:

LOSEKOOT, M. a E. VYHNÁNKOVÁ, 2019. Jak na sítě. Brno: Jan Melvil publishing. ISBN 9788075550842.

STOKLASA, M., 2016. E-marketing. Karviná: SU OPF. ISBN 978-80-7510-208-9.


Doporučená: 

EGER, L. a kol., 2015. Marketing na internetu. Plzeň: Západočeská univerzita. ISBN ISBN: 978-80-261-0573-2.

MIKULÁŠOVÁ, P. a M. SEDLÁK, 2015. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press.  ISBN 978-80-251-4383-4.

SEMERÁDOVÁ, T. a P. WEINLICH, 2019. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4959-1.


Studijní materiály

Informace k materiálům

Veškeré nutné materiály najdete ve složce učebních materiálů předmětu. 

Předmět je strukturován do 12. přednáškových bloků, viz organizační blok a 1. přednáška, proto je i 12 prezentací v Powerpointu. 

Učební materiály
Dokumenty a další podklady k výkladu.

Otázky, testy, úkoly

Úkoly, seminární práce

Zde najdete odkaz na odevzdávárnu, kde nahrajete svoje zvolené úkoly a seminární práce.

Odevzdávárny
Domácí úkoly, sběr souborů.

Seminární práce

Informace k seminární práci

Dobrý den, Vážení studenti,

V této části interaktivní osnovy jsou specifikovány hlavní požadavky na zpracování seminární práce. Dále zde máte vloženou šablony k SP, kterou doporučuji při zpracovávání SP použít. V rámci formátování je v šabloně již vše přednastaveno Pro formátování názvů obrázků/tabulek a citací použijte pravidla, která jsou nastavena v pokynu děkana č. 02/2020. Tento pokyn je primárně určen pro psaní závěrečných prací na naší fakultě, my jej však využijeme i při psaní SP v tomto předmětu.

Hlavní požadavky na SP:

  • Obsah: úvodní strana, obsah, krátký úvod, hlavní část (vypracované úkoly), krátký závěr, seznam použité literatury, přílohy (nejsou povinné)
  • Rozsah hlavní části SP: cca 6 stran hlavní části - na každý zpracovávaný úkol cca 2 strany
  • Formátování: použijte formátování, které je přednastaveno v šabloně k SP (Times New Roman 12, standardní okraje, řádkování: 1,5 řádku), držte se pokynu děkana č. 02/2020
  • Bodové ohodnocení: až 15 bodů dle kvality zpracování SP

Pokyn dekana c. 02 2020
PDF ke stažení


Odevzdání seminární práce
Do této odevzdávárny odevzdávejte svou finální verzi seminární práce. Seminární práci odevzdává vždy pouze jeden student z týmu. V seminární práci na titulní straně musí být uvedeny jména všech studentů, kteří se na zpracovávání SP aktivně podíleli.