E-marketing

Organizace výuky, komunikace, hodnocení

Rozcestník
  • Sylabus: odkaz na sylabus kurzu naleznete po rozbalení položky "Info" vpravo pod úvodním obrázkem na hlavní stránce interaktivní osnovy kurzu.
  • Rozvrhvyučující (vč. odkazu na osobní karty), souhrn kurzu (zkoušky, body ...) naleznete po přihlášení do IS SU pomocí dlaždice "Student" otevřením nabídku u daného kurzu.
Organizace předmětu

Podmínky předmětu

Předmět je členěn do 12 bloků. V rámci bloků studenti dostávají úkoly, které zpracovávají přímo s vyučujícím v seminářích. Pro svou seminární práci si ve skupině 2-3 studentů vyberou 3 úkoly, které odevzdají ve Wordu do konce semestru do IS. Na závěr semestru si každý student vybere jeden zpracovaný úkol a odprezentuje jej v hodině formou pitche. Ve zkouškovém období studenti absolvují závěrečnou písemnou zkoušku. 

Seminární práce a její prezentace formou pitche

Seminární práce je zpracována ve skupině 2-3 studentů. Studenti budou průběžně ve výukových blocích dostávat úkoly, které mohou zpracovat pod vedením vyučujícího. V seminární práci každý z vybraných 3 úkolů zpracují na cca 2 strany (Times New Roman 12, standardní okraje). Pro zpracování seminární práce platí pravidla platná na OPF SLU (úvodní strana, formát citací, úvod a závěr, seznam literatury, formátování atd.). V závěru semestru každá skupina odprezentuje formou pitche svou seminární práci. Celkem mohou studenti za seminární práci a pitch získat maximálně 15 bodů. 

Závěrečná písemná zkouška

Z rozsahu předmětu probraného během semestru, materiály budou studentům dostupné v Moodlu. Maximální možný zisk bodů z písemné zkoušky je 40. Důraz je kladen na pochopení probíraného učiva a schopnost aplikace na reálných příkladech.

Hodnocení předmětu:

A: 55-52 bodů

B: 51-48 bodů

C: 47-43 bodů

D: 42-38 bodů

E: 37-33 bodů

F: 32 a méně bodů


Komunikace

Pro komunikaci v předmětu můžete využít následující možnosti:

  • pro veřejnou komunikaci mezi studenty nebo studenty a vyučujícím můžete využít diskuzní fórum: Novinky a obecná komunikace 
  • vyučujícího můžete kontaktovat také pomocí emailového kontaktu - tímto způsobem si můžete dohodnout on-line soukromou konzultaci v MS-Teams (nebo konzultaci na fakultě), (případně využijte telefonního kontaktu - nezapomeňte na pravidla)
  • ke kontaktu vyučujícího využijte maximálně plánovanou prezenční (on-line) výuku

Další možnosti IS související s komunikací a informacemi

Literatura

Povinná:

LOSEKOOT, M. a E. VYHNÁNKOVÁ, 2019. Jak na sítě. Brno: Jan Melvil publishing. ISBN 9788075550842.

STOKLASA, M., 2016. E-marketing. Karviná: SU OPF. ISBN 978-80-7510-208-9.


Doporučená: 

EGER, L. a kol., 2015. Marketing na internetu. Plzeň: Západočeská univerzita. ISBN ISBN: 978-80-261-0573-2.

MIKULÁŠOVÁ, P. a M. SEDLÁK, 2015. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press.  ISBN 978-80-251-4383-4.

SEMERÁDOVÁ, T. a P. WEINLICH, 2019. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4959-1.