„Pravidla hry“ ☺ Ing. Radka Bauerová, Ph.D. Úvodní seminář 22. 9. 2022 CÍLE ÚVODNÍHO SEMINÁŘE 1. Podat základní informace o vyučující a možnostech konzultací 2. Představit požadavky pro úspěšné absolvování předmětu 3. Informovat o způsobu výuky předmětu 4. Představit konkrétní požadavky na SP a prezentaci zpracovaných úkolů 5. Rozdělení studentů do týmů ZÁKLADNÍ INFORMACE Vyučující seminářů: Ing. Radka Bauerová, Ph.D. Kancelář: B 301 E-mail: bauerova@opf.slu.cz Konzultační hodiny: středa 9:45 – 11:20 čtvrtek 12:15 – 13:00 Konzultační hodiny mohou po předchozí domluvě (e-mail, chat v Teamsech) proběhnout také prostřednictvím MS Teams – tým „Bauerová – konzultace“ Kód pro přihlášení do týmu na konzultace: ppfm7ar POŽADAVKY NAABSOLVOVÁNÍ PŘEDMĚTU 1. Zpracování seminární práce a její prezentace – možnost získat až 15 bodů 2. Písemná zkouška – možnost získat až 40 bodů 3. Minimální účast na seminářích je 50 % Celkové hodnocení: seminární práce + závěrečný písemný test A (1) 55 - 52 bodů B (1,5) 51 - 48 bodů C (2) 47 - 43 bodů D (2,5) 42 - 38 bodů E (3) 37 - 33 bodů F (4) 32 - 0 bodů ZPŮSOB VÝUKY SEMINÁŘŮ Z E-MARKETINGU ➢ Na přednáškách obdržíte úkoly, které budete zpracovávat v seminářích. ➢ Na semináři tedy budete aktivně vypracovávat své seminární práce o aplikaci moderních metod e-marketingu ve fungování konkrétní firmy. ➢ Vyučující má na semináři roli facilitátora, se kterým studenti vedou diskuzi v rámci vybraných zpracovávaných úkolů. Vyučující tak průběžně dohlíží a radí studentům v rámci zpracovávané oblasti. V případě zavedení online výuky (pouze za předpokladu, že takové nařízení bude vyhlášené při zhoršující se epidemické, či jiné situaci!) bude vyučující dostupný online prostřednictvím MS Teams – týmu „Bauerová – konzultace“ pro diskuzi se studenty v obvyklých časech seminářů dle rozvrhu. ZPŮSOB VÝBĚRU ÚKOLŮ DO SP, TERMÍN ODEVZDÁNÍ, POŽADAVKY NA ZPRACOVÁNÍ ➢ Pro svou seminární práci si ve skupině 2-3 studentů vyberete 3 úkoly z těch, které vám budou zadány na přednáškách. ➢ Vybrané úkoly zpracujete a odevzdáte ve Wordu do odevzdávárny v IS do 31.12.2022. ➢ SP bude vždy obsahovat úvodní stranu, obsah, krátký úvod, hlavní část (vypracované úkoly), krátký závěr, seznam použité literatury. Přílohy nejsou povinné. ➢ V seminární práci studenti zpracují každý úkol z vybraných 3 úkolů na cca 2 strany (Times New Roman 12, standardní okraje). ➢ Pro formátování seminární práce se držte pokynu děkana č. 02/2020 (tento pokyn děkana máte vložený v IS spolu se šablonou k SP) ➢ Celkem mohou studenti za seminární práci a pitch získat maximálně 15 bodů. PREZENTACE SP ➢ V závěru semestru (na posledních dvou seminářích) si členové týmu vyberou jeden ze 3 vypracovaných úkolů a odprezentují jej v hodině formou pitche. ➢ Následně obdrží zpětnou vazbu od vyučující a proběhne krátká diskuze s ostatními studenty. Co je to elevator pitch? Jedná se o prezentaci ve výtahu, tedy krátkou souhrnnou prezentaci, která rychle a jednoduše představuje myšlenku. Tento způsob prezentace vznikl v USA a původně se jednalo o prezentaci spolucestujícímu během cesty výtahem, tedy přibližně za dobu třiceti sekund až dvou minut. ROZDĚLENÍ DO TÝMŮ Utvořte si prosím týmy a zapište se do seznamu na konkrétní den, ve kterém budete chtít prezentovat ☺ Přeji hodně štěstí v zimním semestru ☺