Marketingová komunikace 1 - PEMBPMK1
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Marketingová komunikace 1 - PEMBPMK1
Info
Term
Winter 2022
ORGANIZACE VÝUKY

Obsah přednášek a seminářů je vzájemně obsahově propojený. Studenti budou během seminářů prezentovat konkrétní praktické příklady řešené problematiky, což je předmětem jejich seminární práce.

Nezapomeňte si důkladně přečíst podmínky studia na začátku semestru. Zároveň můžete získat bonusové body z cvičných dobrovolných testů (časově omezeno!), které se Vám mohou hodit při závěrečném hodnocení.

Do výuky bude také v rámci vybraných přednášek a seminářů zapojen odborník z praxe Ing. Michal Citora ze společnosti SEMAG, síť pekáren PRIMA.

VYUČUJÍCÍ


Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - garant předmětu, přednášky, zkouška, závěrečné hodnocení

Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D. - semináře

Chapter contains:
2
PDF
2
Web
Chapter contains:
5
PDF

PODMÍNKY ABSOLVOVÁNÍ, KLASIFIKACE, ORGANIZACE SEMINÁŘŮ

STUDIJNÍ MATERIÁLY


Error: The referenced object does not exist or you do not have the right to read.
https://is.slu.cz/el/opf/zima2022/PEMBPMK1/2912953/Odborna_literatura_-_marketingova_komunikace_2021_icelejwv.pdf

OSTATNÍ STUDIJNÍ MATERIÁLY

Doplňující studijní materiály k přednáškám a seminářům budou dle potřeby k dispozici během semestru.

PŘEDNÁŠKA - FOTO - ODBORNÍK Z PRAXE

PŘEDNÁŠKA - MATERIÁLY


Reklama - emoce a doporučovatelé
Zrušená přednáška ze dne 18/10/2022 (rektorské volno).


Podpora prodeje
Přednáška odborníka z praxe.

Osobní prodej
Přednáška odborníka z praxe.
PR
Přednáška odborníka z praxe.
Sponzoring a online MK
Přednáška odborníka z praxe.

CVIČNÉ ONLINE TESTY - DOBROVOLNÉ

Tento test je dobrovolný. Obsahuje 10 testových otázek, kdy pouze jedna možnost je správná. Za správnou odpověď lze obdržet 1 bod, tzn. celkově 10 bodů. Pokud student obdrží maximální počet bodů, dostane 1 bonusový bod, které se mu započítají do celkového hodnocení. Čas na vypracování testu je 5 minut.

Možnost vypracování testu je časově omezena a obsah testu odpovídá právě řešené studijní problematice na přednáškách a seminářích.

Časový harmonogram testů:

Cvičný test 1: 20/9 - 11/12/2022, základy MK, cíle MK, marketingový komunikační proces, STP

Cvičný test 2:  20/9 - 11/12/2022 , prvky marketingového komunikačního mixu

Cvičný test 3:  20/9 - 11/12/2022 - nové trendy v MK, legislativa a etika MK, plánování a měření účinků marketingových komunikačních kampaní