Marketing 1. seminář Ing. Ondřej Mikšík 21. 9.2022 •Ing. Ondřej Mikšík •Regionální značení, e-shopy, obchodní strategie, podpora inovací pro start-upy a SME; Metavesmír •e-mail: miksik@opf.slu.cz •Kancelář B201 •Konzultační hodiny: –Pondělí 8:30 – 10:00 –Úterý 8:30 – 10:00 a 13:00 – 15:00 –Čtvrtek 9:00 – 10:30 Seznamte se csvukrs •Zahřívací kolo •Značka a její rozpoznatelnost •Vnímání značky na základě ceny •Kreativa vs efektivita reklamy •Může se produkt prodávat bez reklamy? •Co je to marketing? •Podmínky absolvování předmětu Program csvukrs •Jaká byla poslední TV reklama, kterou jste viděli? Zahřívací kolo Co vás přimělo si ji zapamatovat? •Ve kterém obchodě nakupujete nejčastěji? Zahřívací kolo Jsou zákazníci věrní? Proč? •Jaký produkt si představíte, když se řekne „kvalita“? Zahřívací kolo Asociace se značkou. Je to pravda? •Kterou firmu jste viděli na sociálních sítích? Zahřívací kolo Pro koho je to vhodné? Diskuse https://mam.cz/zpravy/marketing/2022-07/jak-si-kdo-ustele-tak-si-sedne-usazuje-liftago-trolly-na-si ti/ •Zkuste vyjmenovat co nejvíce možností dopravy z e-shopu. Zahřívací kolo Způsoby dopravy – vyzvednutí, zásilkovna, doprava domů – výhody – dle potřeb zákazníka •Kde sledujete filmy/seriály? Zahřívací kolo Streaming – proč je trendy? •Která značka aut je podle vás nejdražší a proč? Zahřívací kolo Jak se tvoří cena a co nám říká o produktu? •Jaké jsou prvky značky? Značka a její rozpoznatelnost Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk, maskot. Značka a její rozpoznatelnost Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk. Značka a její rozpoznatelnost Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk. Značka a její rozpoznatelnost Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk, symbol. Značka a její rozpoznatelnost Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk. Značka a její rozpoznatelnost Obsah obrázku tmavé Popis byl vytvořen automaticky Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk. Značka a její rozpoznatelnost Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk. Značka a její rozpoznatelnost I banku můžete mít rádi. Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk. Značka a její rozpoznatelnost Život je hořký… Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk. Vnímání značky - positioning Jak můžeme vnímat značku? Drahá, kvalitní, prémiová, odvážná, mladá… Vnímání značky - positioning Vysoká cena Na každém rohu Nízká cena U vybraných prodejců Vnímání značky - positioning Vysoká cena Na každém rohu Nízká cena U vybraných prodejců Vysoká cena Na každém rohu Nízká cena U vybraných prodejců • •Tide •Superbowl 2018 – ocenění ohledně kreativity; nezvýšily se prodeje; snížil se tržní podíl •https://www.youtube.com/watch?v=zpaLHwwYxE8 • Dopady reklamní kampaně csvukrs • •Marketing • •Doručení hodnoty zákazníkům za účelem zisku Co je to marketing? csvukrs •Jaký produkt? •Za jakou cenu? •Jak doručit? •Jak to celé sdělit… • •Abychom uspokojili potřeby zákazníka? • • Co je to marketing? 4P csvukrs Podmínky absolvování předmětu csvukrs Obsah obrázku text Popis byl vytvořen automaticky