Marketingový mix + šablona prezentace 10. seminář Ing. Ondřej Mikšík 30.11.2022 •Produkt •Cena •Distribuce •Komunikace – komunikační mix •Musí vycházet z STP! Marketingový mix csvukrs •Co nabízíme? •Jaké jsou varianty? (velikosti, verze, barvy, edice…) •Jak plní potřebu zákazníků? •Jaký je klíčový benefit/konkurenční výhoda? • Produkt csvukrs •Kolik stojí? •Budete dělat slevy, akce? •Zaváděcí cena vs trvalá cena – bude rozdíl? •Porovnání s konkurencí •Jaká je marže? (zisk na produkt) • Cena csvukrs •Kde se dá koupit? •Jak probíhá distribuční proces? (od výroby ke spotřebě) Distribuce csvukrs •Jaké je sdělení? (positioning) •Jaké kanály použijete? • Online – sociální sítě, PPC, influenceři, blogy, mailing, … • Offline - TV, radio, eventy, billboardy, osobní prodej, PR, … •Jaký bude roční rozpočet? •Kolik oslovíte lidí za rok? •Jaká bude kreativa? – popis vizuálu, příběh, scénář, … Marketingová komunikace csvukrs •Kde se odehrává? •Co se děje? •Jaká je zápletka? •Kdo tam účinkuje? •Jaké je sdělení? •Jak poznají, že jde o vaši firmu? (rozpoznatelnost) Kreativa csvukrs 1.Tým + Firma + Produkt 2.Konkurence 3.Segmentace - Targeting – popis, výběr, odůvodnění 4.Positioning - formulace 5.Marketingový mix – 4P 6.Kreativa •- Trvání cca 10 minut Prezentace csvukrs