Týmový projekt 9. seminář Ing. Ondřej Mikšík 23.11.2022 •Máte tým? •Máte firmu? •Máte konkurenci? •Máte segmenty? Postup csvukrs •Na který segment budete cílit? •Jaká jsou kritéria? (max 3) •Kolik lidí obsahuje? •Co je to za lidi? Stručný popis, např. struktura věku, pohlaví, vzdělání, zájmů, názorů, bydliště, rodinném stavu, atd. • Targeting csvukrs •Jaké jsou benefity vašeho produktu? •Čím se odlišujete od konkurence? •Jaké jsou vaše prvky rozpoznatelnosti? (barvy, logo, slogan, tvary,…) •Co je vaše hlavní konkurenční výhoda? •Jakou potřebu a přání zákazníkům plníte? •Co se zákazníkovi vybaví, když přijde do kontaktu s vaší firmou? (asociace) •Co na vás mají zákazníci rádi? Positioning csvukrs •Pro *vybraný segment*, kteří *potřeba-přání*, je *váš produkt* *název produktové kategorie*, který *způsob, jak váš produkt plní potřebu-přání*. •Na rozdíl od *konkurence* je náš produkt *odlišení*. •Pro velkoměstské maminky které chtějí spát ve voňavých peřinách je Silan aviváž která zaručí dlouhotrvající vůni. •Na rozdíl od Perwollu je náš produkt 100% šetrný k dětské pokožce. • Formulace positioningu – vymezení vůči konkurenci csvukrs •Kdo odevzdal? Úkol – principy přesvědčování csvukrs