PODMÍNKY SPLNĚNÍ PŘEDMĚTU MARKETING ZS 2022/2023, prezenční Cílem předmětu je rozvíjet vaše znalosti v oblasti marketingu, tak abyste byli schopní následně řešit typické marketingové problémy, což si vyzkoušíte při tréninku dovedností v seminářích. Kurz vychází z aktuálních vědeckých poznání v oblasti zákaznického chování a psychologie spotřebitele. Vyhýbáme se mrtvým teoretickým konceptům, které v praxi nevyužijete. Předmět je celofakultní, proto se zabývá pouze základními souvislostmi marketingu, které využijí ve své budoucí profesi všichni absolventi. Vaše znalosti a dovednosti budeme ověřovat tím, že sečteme vaše hodnocení v několika oblastech: • Aktivita v seminářích 20 b. o Individuální aktivity a týmový projekt na konci semestru • Průběžný test maximum 20 b. o Proběhne 29. 11. 2022 v termínu přednášky • Esej* a rozprava maximum 20 b. 1 o Esej odevzdejte prostřednictvím odevzdávárny do 25. 11. 2022 o Pokud esej dosáhne požadované kvality, budete pozváni ke krátké rozpravě v navrženém termínu o Témata k výběru: § Postavení marketingu v současné společnosti § 5 největších mýtů marketingové praxe, které věda vyvrátila § K čemu je vlastně marketingová teorie? § Retence nebo akvizice, to je oč tu běží § Zákazník v zajetí kognitivních zkreslení • Konspekt* a rozprava: česká kniha maximum 20 b. anglická maximum 30 b. o Konspekt odevzdejte prostřednictvím odevzdávárny do 25. 11. 2022 o Pokud konspekt dosáhne požadované kvality budete pozváni ke krátké rozpravě v navrženém termínu o Počet odevzdaných konspektů není limitován o Knihy k výběru: § R. Sutherland, 2021: Alchymie: kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl § R. Shotton, 2020: Anatomie rozhodování § R. B. Cialdini, 2016: Před-svědčování: revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit § D. H. Pink, 2013: Prodávat je lidské: překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní § M. Lindström, 2012: Vyluxusované Mozky: triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu § R. B. Cialdini, 2012: Zbraně vlivu: manipulativní techniky a jak se jim bránit § W. Snijders, 2018: Eat your greens: fact-based thinking to improve your brand´s health § B. Sharp, 2010: How brands grow: what marketers don't know • Zkouška maximum 60 b. o Kombinovaná forma: písemná a ústní část *https://student.finance.cz/zpravy/finance/413248-esej-konspekt-reserse-jak-se-lisi-ruzne-literarni-utvary/ Hodnocení: A – 100 a více B – 99 - 90 C – 89 - 80 D – 79 – 70 E – 69 – 60 F – 59 a méně ERASMUS výjezdy – seminární práce jako náhrada za aktivitu v seminářích (pro detaily kontaktujte vašeho cvičícího). Esej i konspekt může být odevzdaný po návratu ze zahraničí. Průběžný test po návratu ze zahraničí.