Marketing 1. seminář Ing. Daniel Kvíčala 19. 9.2022 •Ing. Daniel Kvíčala •OPF, Business Gate, Dva Mluvčí •Online marketing, e-shopy, nákupní chování •e-mail: kvicala@opf.slu.cz •Kancelář B201 •Konzultační hodiny: –Pondělí 13:00 – 15:00 Seznamte se csvukrs •Zahřívací kolo •Značka a její rozpoznatelnost •Vnímání značky na základě ceny •Kreativa vs efektivita reklamy •Může se produkt prodávat bez reklamy? •Co je to marketing? •Podmínky absolvování předmětu Program csvukrs •Jaká byla poslední TV reklama, kterou jste viděli? Zahřívací kolo Co vás přimělo si ji zapamatovat? •Ve kterém obchodě nakupujete nejčastěji? Zahřívací kolo Jsou zákazníci věrní? Proč? •Jaký produkt si představíte, když se řekne „kvalita“? Zahřívací kolo Asociace se značkou. Je to pravda? •Která firmu jste viděli na sociálních sítích? Zahřívací kolo Pro koho je to vhodné? •Zkuste vyjmenovat co nejvíce možností dopravy z e-shopu. Zahřívací kolo Způsoby distribuce – vyzvednutí, zásilkovna, doprava domů. •Kde sledujete filmy/seriály? Zahřívací kolo Streaming – proč je trendy? •Která značka aut je podle vás nejdražší a proč? Zahřívací kolo Jak se tvoří cena a co nám říká o produktu? •Jaké jsou prvky značky? Značka a její rozpoznatelnost Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk, maskot. Značka a její rozpoznatelnost Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk. Značka a její rozpoznatelnost Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk. Značka a její rozpoznatelnost Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk, symbol. Značka a její rozpoznatelnost Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk. Značka a její rozpoznatelnost Obsah obrázku tmavé Popis byl vytvořen automaticky Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk. Značka a její rozpoznatelnost Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk. Značka a její rozpoznatelnost I banku můžete mít rádi. Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk. Značka a její rozpoznatelnost Život je hořký… Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk. Vnímání značky - positioning Jak můžeme vnímat značku? Drahá, kvalitní, prémiová, odvážná, mladá… Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk. Vnímání značky - positioning Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk. Vysoká cena Na každém rohu Nízká cena U vybraných prodejců Vnímání značky - positioning Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk. Vysoká cena Na každém rohu Nízká cena U vybraných prodejců Vysoká cena Na každém rohu Nízká cena U vybraných prodejců • •Tide •Superbowl 2018 – ocenění ohledně kreativity; nezvýšily se prodeje; snížil se tržní podíl •https://www.youtube.com/watch?v=zpaLHwwYxE8 • Dopady reklamní kampaně csvukrs • •Marketing • •Doručení hodnoty zákazníkům za účelem zisku Co je to marketing? csvukrs •Jaký produkt? •Za jakou cenu? •Jak doručit? •Jak to celé sdělit… • •Abychom uspokojili potřeby zákazníka? • • Co je to marketing? csvukrs Podmínky absolvování předmětu csvukrs Obsah obrázku text Popis byl vytvořen automaticky