Týmový projekt 8. seminář Ing. Daniel Kvíčala 15.11.2021 •Výběr firmy •Segmentace •Targeting •Positioning •Marketingový mix Marketingová strategie csvukrs •Max 6 lidí v týmu •Max 15 bodů pro každého v týmu •Zpracování v seminářích – odevzdání do konce listopadu •Výstup - Soubor v PPT a prezentace na semináři - hodnotíme souhrnně •Části práce - a) vybraná firma b) segmentace c) positioning d) 4P •15. 11. - výběr firmy + segmentace •22. 11. - targeting + positioning •29. 11. - marketingový mix • Info k projektu csvukrs •Analyzovat trh – zákaznické segmenty, konkurence •Vybrat vhodný segment na základě vybraných kritérií •Navrhnout odlišení od konkurence •Kreativa – sdělení, rozpoznatelnost •Přizpůsobit marketingový mix – jednotlivé P na základě STP •Můžete konzultovat dle potřeby Průběh projektu csvukrs •Existující firma •Nová marketingová strategie •Odvětví/produktová kategorie: a)Kosmetika – šampony, krémy, parfémy, … b)Nápoje – džusy, voda, energetické nápoje, pivo, … c)Potraviny – pečivo, sladkosti, mléčné výrobky, … d)Potřeby pro děti – výživa, hygienické potřeby, plenky, … e)Káva f)Čisticí prostředky – tablety do myčky, prací prášky, WC, … Volba firmy csvukrs •Segmenty dle libovolných kritérií, ale opodstatněné a smysluplné •Kombinace kritérií •Věk, pohlaví, vzdělání, bydliště, … •Zájmy, aktivity, názory, finance, … •Segment: kritéria + velikost, stručný popis segmentu •www.Atlascechu.cz • Segmentace csvukrs Segment 1 MSK Spokojení s financemi Chataři csvukrs Segment 2 Centrum měst SŠ s maturitou Mají děti csvukrs Segment 3 VŠ Zaměstnanci Nemají děti csvukrs Targeting •Který segment vyberete a proč? •Vyberte jen jeden. •Jaký odhadujete jeho nákupní potenciál? csvukrs Obsah obrázku text, muž Popis byl vytvořen automaticky