Týmový projekt 9. seminář Ing. Daniel Kvíčala 21. 11.2022 •Jaké jsou benefity vašeho produktu? •Čím se odlišujete od konkurence? •Jaké jsou vaše prvky rozpoznatelnosti? (barvy, logo, slogan, tvary,…) •Co je vaše hlavní konkurenční výhoda? •Jakou potřebu zákazníkům plníte? •Co se zákazníkovi vybaví, když přijde do kontaktu s vaší firmou? (asociace) •Co na vás mají zákazníci rádi? Positioning csvukrs •Pro *vybraný segment*, kteří *potřeba-přání*, je *váš produkt* *název produktové kategorie*, který *způsob, jak váš produkt plní potřebu-přání*. •Na rozdíl od *konkurence* je náš produkt *odlišení*. •Pro velkoměstské maminky které chtějí spát ve voňavých peřinách je Silan aviváž která zaručí dlouhotrvající vůni. •Na rozdíl od Perwollu je náš produkt 100% šetrný k dětské pokožce. • Formulace positioningu – vymezení vůči konkurenci csvukrs •Pro *vybraný segment* je *váš produkt* *název produktové kategorie*, který *způsob, jak váš produkt plní potřebu-přání*, aby *benefit, který produkt* přináší. •Pro studenty, kteří mají kočku je MouseHunt hračka, , která zabaví kočku, aby se mohli v klidu učit. • Formulace positioningu – zaměření na zákazníky csvukrs •Produkt – vyberte produkt, popište jeho funkce a benefity pro zákazníka – jaké potřeby plní vámi vybranému segmentu •Cena – popište cenovou nabídku, případné slevy nebo způsoby platby •Distribuce – jakým způsobem se produkt dostane k zákazníkům (e-shop, kamenná prodejna, obchodní zástupce, atd. •Komunikace – jaké použijete kanály pro komunikaci vašeho produktu, co bude obsahem komunikace, odhadněte roční rozpočet • Marketingový mix csvukrs •Kdo odevzdal? Úkol – principy přesvědčování csvukrs