VZTAHOVÝ MARKETING A CRM Ing. Radka Bauerová, Ph.D. Seminář č. 1 21. 9. 2022 CÍLE SEMINÁŘE 1. Seznámení se s požadavky na absolvování předmětu 2. Získání informací k vyhotovení seminární práce - požadavky, struktura, termíny odevzdání, formální úprava 3. Rozdělení studentů do týmů ZÁKLADNÍ INFORMACE Jaký bude obsah seminářů? Diskuze k případovým studiím a vypracovaným úkolům. Procvičování znalostí z přednášek pomocí testových cvičení. Prezentování zpracovaných seminárních prací s následnou diskuzí. Vyučující seminářů: Ing. Radka Bauerová, Ph.D. Kancelář: B 301 E-mail: bauerova@opf.slu.cz Konzultační hodiny: středa 9:45 – 11:20 čtvrtek 12:15 – 13:00 Konzultační hodiny mohou po předchozí domluvě (e-mail, chat v Teamsech) proběhnout také prostřednictvím MS Teams – tým „Bauerová – konzultace“ Kód pro přihlášení do týmu na konzultace: ppfm7ar INFORMACE K HODNOCENÍ V PŘEDMĚTU HODNOCENÍ: 30 BODŮ HODNOCENÍ: 60 BODŮ Zpracování a prezentace seminární práce, závěrečná diskuze Písemná zkouška Účast na seminářích: minimálně 60 %, možnost získání bodů za zpracované a oddiskutované případové studie a úkoly HODNOCENÍ: až 8 BODŮ Zpracování úkolů z přednášky HODNOCENÍ: až 2 BODY Celkově možnost získat 100 bodů, pro úspěšné absolvování předmětu nutno získat minimálně 60 bodů. SEMINÁRNÍ PRÁCE Téma SP: Využití softwaru HubSpot pro řízení e-mailové komunikace ve fiktivní firmě Tým: 3 – 4 studenti Odevzdání: elektronicky v PDF do IS → odevzdávárna „Seminární práce“. SP odevzdává pouze jeden člen z týmu! Požadavky: formální úprava a obsah práce je upřesněn v dokumentu umístěném v IS v interaktivní osnově v prvním výukovém týdnu Termín odevzdání: 31. 12. 2022 Termín prezentace SP: na posledních dvou seminářích se bude konat závěrečná prezentace SP a diskuze v semináři. STRUKTURA SEMINÁRNÍ PRÁCE Titulní strana Obsah Úvod 1. Teoretická východiska (v první kapitole bude krátká rešerše k výhodám, nevýhodám a krokům implementace systému CRM do chodu firmy) 2. Představení fiktivní společnosti 3. Představení realizované e-mailové komunikace 4. Výsledky (report výsledků realizované e-mailové komunikace a analýza provedeného marketingového průzkumu) 5. Zhodnocení úspěšnosti realizované e-mailové komunikace (+ v této kapitole bude také zhodnocení možností použitého softwaru a jeho funkčnosti) Závěr Seznam použitých zdrojů a literatury Přílohy (nepovinné) Při psaní SP využijte šablonu pro SP, kterou máte umístěnou v interaktivní osnově v IS. DŮLEŽITÉ TERMÍNY VZTAHUJÍCÍ SE K SEMINÁRNÍ PRÁCI Termín nahlášení týmů a vybraných témat: na semináři do 26. října Termín odevzdání SP: 31. prosince 2022 Termín obhajoby SP: 6. prosince a 13. prosince 2022 ÚKOLY NA PŘÍŠTÍ SEMINÁŘ 1. Z přednášky si zopakujte problematiku marketingu a jeho vývojových změn – zaměřte se hlavně na model 6 trhů 2. Vytvořit si tým, ve kterém budete zpracovávat SP – pokud jste tak zatím neučinili MOUDRA NA ZÁVĚR „Budeme-li důsledně překonávat očekávání zaměstnanců, budou trvale překonávat očekávání našich zákazníků.“ - Shep Hyken „Nehledejte zákazníky pro své produkty, vyhledejte produkty pro své zákazníky.“ - Seth Godin „Trvá 20 let, než si vybudujeme reputaci a pět minut ji zničíte. Pokud se nad tím zamyslíte, budete dělat věci jinak. “ - Warren Buffett Děkuji za pozornost ☺ Máte dotazy?