Semináře z předmětu STRATEGICKÝ MANAGEMENT zimní semestr 2022 1. Týden: seznámení posluchačů s povinnostmi a úkoly; postavení a význam strategického řízení; strategické rozhodování a strategické myšlení 2. Týden: strategie podniku; strategické představy a cíle podniku 3. Týden: strategická analýza externího prostředí; strategická analýza interního prostředí podniku 4. Týden: metody současně hodnotící externí i interní prostředí podniku 5. Týden: Průběžný test – 44. týden (31. 10. – 4. 11. 2022) – online forma 6. Týden: typologie podnikových strategií; komplexní, celopodnikové strategie 7. Týden: business strategie 8. Týden: funkční strategie podniku; speciální strategie 9. Týden: výběr a implementace strategie; strategická kontrola 10. Týden: prezentace seminární práce v rámci seminářů V Karviné, dne 16. září 2022 Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.