E-MARKETING 1. Podmínky předmětu Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D. PEM Kde a kdy mě zastihněte ➢ B-301 ➢ koprivova@opf.slu.cz ➢ MS-Teams ➢ Konzultační hodiny ➢ Středa: 9:00-10:30h.; 12:15-13:00h. ➢ Čtvrtek: 10:30-11:15h. Podmínky předmětu ➢ 50% aktivní účast seminářích ➢ Semestrální práce ➢ Zkouška Semestrální práce I KOUZLO E-MARKETINGU Zpracování 3 libovolných úkolů ze seminářů (zadání jednotlivých úkolů jsou prezentována již v rámci přednášky) do podoby semestrální práce, kterou odprezentujete. ➢ SP je zpracována ve skupině 2-3 studentů. ➢ Studenti budou průběžně ve výukových blocích dostávat úkoly, které mohou zpracovat pod vedením vyučujícího. ➢ Zpracování 3 vybraných úkolů na cca 2 strany (Times New Roman 12, standardní okraje). ➢ Pro zpracování SP platí pravidla platná na OPF SLU (šablona SP - úvodní strana, formát citací, úvod a závěr, seznam literatury, formátování atd.). ➢ Prezentace SP na cca 7-8 minut. Semestrální práce II ➢ SP (5b.) a její prezentace (10b.) = max. 15 bodů. ➢ Písemná zkouška = max. 40 bodů. ➢ Hodnocení předmětu: ➢ A: 55-52 bodů B: 51-48 bodů C: 47-43 bodů D: 42-38 bodů E: 37-33 bodů F: 32 a méně bodů Hodnocení předmětu Hezký zbytek dne!