Marketing 1. seminář Ing. Daniel Kvíčala •Daniel Kvíčala •Dva Mluvčí – online marketing •E-shopy, loajalita zákazníků, marketingová komunikace •e-mail: kvicala@opf.slu.cz •Kancelář B201 •Konzultační hodiny: –ideálně online po domluvě - kdykoliv Seznamte se csvukrs •Rozcvička •Co je marketing •Týmový úkol •Podmínky absolvování Obsah csvukrs •Jaká byla poslední TV reklama, kterou jste viděli? Zahřívací kolo Co vás přimělo si ji zapamatovat? •Ve kterém obchodě nakupujete nejčastěji? Zahřívací kolo Jsou zákazníci věrní? Proč? •Jaký produkt si představíte, když se řekne „kvalita“? Zahřívací kolo Asociace se značkou. Je to pravda? •Která firmu jste viděli na sociálních sítích? Zahřívací kolo Pro koho je to vhodné? •Zkuste vyjmenovat co nejvíce možností dopravy z e-shopu. Zahřívací kolo Způsoby distribuce – vyzvednutí, zásilkovna, doprava domů. •Kde sledujete filmy/seriály? Zahřívací kolo Streaming – proč je trendy? •Která značka aut je podle vás nejdražší a proč? Zahřívací kolo Jak se tvoří cena a co nám říká o produktu? •Jaké jsou prvky značky? Značka a její rozpoznatelnost Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk, maskot. Značka a její rozpoznatelnost Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk. Značka a její rozpoznatelnost Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk. Značka a její rozpoznatelnost Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk, symbol. Značka a její rozpoznatelnost Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk. Značka a její rozpoznatelnost Obsah obrázku tmavé Popis byl vytvořen automaticky Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk. Značka a její rozpoznatelnost Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk. Značka a její rozpoznatelnost I banku můžete mít rádi. Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk. Značka a její rozpoznatelnost Život je hořký… Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk. Vnímání značky - positioning Jak můžeme vnímat značku? Drahá, kvalitní, prémiová, odvážná, mladá… Barvy, tvary, logo, název, claim, zvuk. • •Marketing • •Doručení hodnoty zákazníkům za účelem zisku Co je to marketing? csvukrs •Jaký produkt? •Za jakou cenu? •Jak doručit? •Jak to celé sdělit… • •Abychom uspokojili potřeby zákazníka? • • Co je to marketing? csvukrs Týmový úkol za 2 body Diagnóza Positioning Kvalitativní výzkum Produkt Targeting Kvalitativní výzkum Strategie Cena Distribuce (Místo) Taktika Segmentace Marketingová komunikace csvukrs Týmový úkol za 2 body Diagnóza Positioning Kvalitativní výzkum Produkt Targeting Kvalitativní výzkum Strategie Cena Distribuce (Místo) Taktika Segmentace Marketingová komunikace Kvalitativní výzkum Kvantitativní výzkum Segmentace Targeting Positioining 4P Diagnóza Strategie Taktika csvukrs Podmínky absolvování předmětu csvukrs Obsah obrázku text Popis byl vytvořen automaticky