Rozpočet projektu* - vzor vyplnění VÝSTUPY OSOBNÍ NÁKLADY SPOTŘEBOVANÉ NÁKUPY SLUŽBY Výsledky projektu Pracovní akce Výstupy Realizátor Počet jednotek Jednotková cena Cena celkem Specifikace nákladů Cena celkem Specifikace nákladů Cena celkem "1. Vydání a distribuce příručky ""…….""" 1.1. Příprava příručky "1000 ks tištěné příručky, 2000 ks příručky na CD" vedoucí projektu 40 hodin 300 Kč "12,000 Kč" kancelářské potřeby "3,000 Kč" grafika "3,000 Kč" odborný konzultant 1 80 250 Kč "20,000 Kč" výroba CD "50,000 Kč" odborný redaktor 32 300 Kč "9,600 Kč" tisk příručky "40,000 Kč" odborný konzultant 2 44 300 Kč "13,200 Kč" odborný konzultant 3 36 300 "10,800 Kč" odborný oponent 1 8 400 "3,200 Kč" odborný oponent 2 8 400 "3,200 Kč" 1.2. Distribuce příručky Distribuovaná příručka odborný konzultant 1 28 250 "7,000 Kč" kancelářské potřeby "2,000 Kč" poštovné "15,000 Kč" administrativní pracovník 8 200 "1,600 Kč" "80,600 Kč" "5,000 Kč" "108,000 Kč" V1 celkem: "193,600 Kč" 2. Série odborných a propagačních článků 2.1. Příprava odborných a propagačních článků 7 článků v denním tisku a v odborných periodikách vedoucí projektu 16 300 "4,800 Kč" kancelářské potřeby "3,000 Kč" inzerce "30,000 Kč" odborný komzulant 2 32 300 "9,600 Kč" odborný konzultant 3 8 300 "2,400 Kč" "16,800 Kč" "3,000 Kč" "30,000 Kč" V2 celkem: "49,800 Kč" 3. Odborný a prezentační seminář 3.1. Organizace odborného semináře "Odborný seminář 12.11., Praha " vedoucí projektu 8 300 "2,400 Kč" nákup občerstvení "2,000 Kč" pronájem prostor "8,000 Kč" administrativní pracovník 8 200 "1,600 Kč" odborný konzultant 1 12 250 "3,000 Kč" odborný konzultant 2 12 300 "3,600 Kč" odborný konzultant 3 12 300 "3,600 Kč" "14,200 Kč" "2,000 Kč" "8,000 Kč" V3 celkem: "24,200 Kč" Rozdělení nákladů v projektu Osobní náklady celkem "111,600 Kč" Spotřebované nákupy "10,000 Kč" Služby celkem "146,000 Kč" Celková cena projektu: "267,600 Kč" Výše spolufinancování předkladatele projektu Výše spolufinancování (faktická) "107,040.00 Kč" Vysvětlivky: Výše spolufinancování (procentní) 40.00% * Tabulku lze přizpůsobit dle počtu výsledků a pracovních akcí projektu * Tabulka má nastaveno automatické sčítání nákladů vyplněných ve žlutých a zelených buňkách. Doporučujeme výpočty pro kontrolu přepočítat! * Osobní náklady = mzdové náklady (hodinová sazba x počet hodin) včetně zákonných odvodů * Spotřebovaní nákupy = spotřeba materiálu (např. kancelářské potřeby apod.) "* Služby = služby nezbytné pro realizaci projektu (např. tuzemské cestovné, poštovné, pronájem místností na semináře apod.)"