Obsah a formální úprava seminární práce do předmětu Vztahový marketing a CRM Seminární práci budete zpracovávat v týmu po 3 studentech. Šablona, do které budete psát SP, je umístěna v IS v interaktivní osnově předmětu v prvním výukovém týdnu. Název SP: Využití softwaru HubSpot pro řízení e-mailové komunikace ve fiktivní firmě Obsah SP: Titulní strana Obsah Úvod 1. Teoretická východiska V první kapitole provedete krátkou literární rešerši k tomu, jaké jsou výhody využívání softwaru CRM v organizaci, nevýhody a kroky implementace systému CRM do firmy (použijte vhodné literární zdroje, které nezapomeňte správně citovat v textu a následně zmínit v seznamu literatury na konci SP). 2. Představení fiktivní společnosti, kterou si v týmu vymyslíte Vymyslíte si název společnosti, logo a produkt, který budete prodávat, dále si stanovíte míru požadované úspěšnosti e-mailové komunikace, kterou budete realizovat na sedmém, osmém a devátém semináři. 3. Představení realizované e-mailové komunikace Tedy představení každé činnosti provedené v softwaru HubSpot (spolu s obrazovým záznamem každého sestaveného e-mailu formou výstřižků ze softwaru vložených do SP). 4. Výsledky Report výsledků realizované e-mailové komunikace a analýza provedeného marketingového průzkumu. 5. Zhodnocení úspěšnosti realizované e-mailové komunikace V této kapitole zhodnotíte úspěšnost realizované e-mailové komunikace v kontextu stanovené míry požadované úspěšnosti z druhé kapitoly. V kapitole také zhodnoťte možnosti použitého softwaru a jeho funkčnosti (porovnání teorie s praxí). Závěr Seznam použitých zdrojů a literatury Přílohy (nepovinné) Formální náležitosti práce: Při psaní seminární práce vždy dodržujte formát a pravidla, která jsou uvedena v Pokynu děkana č. 8/2023. Tento pokyn je primárně určen pro úpravy, zveřejňování a ukládání závěrečných prací, my ho budeme používat i při psaní seminární práce v tomto předmětu, což v budoucnu při psaní své závěrečné práce jistě zúročíte. Práce bude hodnocena z pohledu kvality obsahu. Předpokládaný rozsah práce je cca 10 stran (celkově se vším od titulní strany po seznam literatury, přílohy se do rozsahu nezapočítávají)