Budování hodnoty vztahu se zákazníkem Práce v systému HubSpot CRM Ing. Radka Bauerová, Ph.D. Seminář č. 8 15. 11. 2023 CÍLE SEMINÁŘE 1. Diskuze nad faktory působícími na budování vztahu 2. Tvorba newsletteru pro podporu budování hodnoty vztahu se zákazníkem s využitím faktorů působících na budování vztahu 3. Představení analytických nástrojů v HubSpot Jaké faktory a jak působí při budování vztahu? Ekonomie Efektivita Estetika Epika Emoce Edukace Energie Entuziasmus Etika TVORBA NEWSLETTERU PRO PODPORU BUDOVÁNÍ HODNOTY VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM S využitím vytvořeného listu kontaktů TVORBA NEWSLETTERU PRO PODPORU BUDOVÁNÍ HODNOTY VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM TVORBA NEWSLETTERU PRO PODPORU BUDOVÁNÍ HODNOTY VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM Personalizace e-mailu TVORBA NEWSLETTERU PRO PODPORU BUDOVÁNÍ HODNOTY VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM Vytvoření obsahu newsletteru TVORBA NEWSLETTERU PRO PODPORU BUDOVÁNÍ HODNOTY VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM TVORBA NEWSLETTERU PRO PODPORU BUDOVÁNÍ HODNOTY VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM TÝMOVÝ ÚKOL – Naše fiktivní společnost Vytvořte obsah newsletteru pro podporu loajality zákazníků. E-mail bude obsahovat: ➢ název společnosti ➢ logo společnosti vložené pomocí rozšíření Canva ➢ Informace o novinkách, zajímavostech a akčních nabídkách apod. ➢ odkaz, kde je možné si akční nabídku zakoupit (není nutné vytvářet reálný odkaz na reálné webové stránky – stačí odkaz na naše OPF webovky) ➢ lištu s odkazem na soc.média V týmu vytvořte newsletter, který rozešlete na své kontakty pomocí systému HubSpot CRM. Za jeho odeslání získáte 1 bod. Jak napsat newsletter, který neskončí v koši? → Rady a tipy, jak psát kvalitní newslettery (shoptet.cz) PŘEDSTAVENÍ ANALYTICKÝCH NÁSTROJŮ V HUBSPOTU PŘEDSTAVENÍ ANALYTICKÝCH NÁSTROJŮ V HUBSPOTU PŘEDSTAVENÍ ANALYTICKÝCH NÁSTROJŮ V HUBSPOTU PŘEDSTAVENÍ ANALYTICKÝCH NÁSTROJŮ V HUBSPOTU PŘEDSTAVENÍ ANALYTICKÝCH NÁSTROJŮ V HUBSPOTU Děkuji za pozornost ☺ Máte dotazy?