Psychologické aspekty CRM a základní přístupy k typologii zákazníků Požadavky na prezentaci SP Ing. Radka Bauerová, Ph.D. Seminář č. 9 22. 11. 2023 CÍLE SEMINÁŘE 1. Cvičení na tvorbu typologie pro společnost Omega Optix. 2. Představení očekávaného obsahu prezentace semestrální práce a její délka a proces obhajoby. TVORBA TYPOLOGIE PRO SPOLEČNOST OMEGA OPTIX - cvičení k osvojení si problematiky typologie PRACUJTE V TÝMU PO 2 STUDENTECH Postup zpracování úlohy: ➢ Pro společnost Omega optix navrhněte vhodnou typologii, která bude odpovídat typům zákazníků dle jejich produktů v rámci progresivních brýlových čoček. Společnost nabízí tyto produkty: ExactDS Duo+, ExactDS Individual, ExactDS Hard, ExactDS Soft, ProOmegaDS, AdaptDS a ExactDS Naviga. ➢ Pro informace ohledně firmy a jednotlivých produktů navštivte stránky https://omega-optix.cz/ Čas: 20 minut na vyhledání dodatečných potřebných informací a tvorbu typologie + 5 minut představení výsledků. ➢ 1 bod obdrží všichni aktivní studenti TVORBA TYPOLOGIE PRO SPOLEČNOST OMEGA OPTIX - Reálné zpracování od firmy OMEGA OPTIX OBSAH PREZENTACE SEMESTRÁLNÍ PRÁCE 1. Představit fiktivní společnost (cca půl minuty) 2. Představit realizovanou e-mailovou komunikaci a vysvětlit design a obsah vzhledem k produktu (cca 2 minuty) 3. Shrnout výsledky a zhodnotit úspěšnost realizované e-mailové komunikace (v kontextu cílů e-mailové komunikace, které jste si na začátku stanovili) (cca 1,5 minuty) 4. Rozhodnout, co je potřeba v rámci e-mailové komunikace pro retenci zákazníků změnit, aby byl větší poměr otevřených e-mailů a větší poměr „prokliků“ (cca 2 minuty) Délka prezentace: 6 minut s následnou 7 minutovou diskuzí. Za nedodržení času prezentace budou strženy 4 body z celkového hodnocení prezentace semestrální práce. Děkuji za pozornost ☺ Máte dotazy?