Vzor pro krizové prohlášení k zaměstnancům - Sdělení pro zaměstnance - Písemná forma Určeno pro (pracoviště, jména/funkce) Dne ……………. v ……………………… hodin nastala v naší firmě mimořádná událost ………………………………, která byla zapříčiněna …………………………. V důsledku této události ……………………. Krizový tým firmy byl na mimořádnou situaci tohoto charakteru připraven a v současné době ji řeší / je úspěšně vyřešena. Do odvolání krizové situace budou všichni zaměstnanci firmy nadále vykonávat své pracovní povinnosti v plném rozsahu / v omezeném rozsahu a budou se řídit pokyny člena krizového týmu firmy ………………………………….. . Každý zaměstnanec je povinen dodržovat zásady krizové komunikace a ……………………………. (další opatření) podle krizového plánu. Vedení firmy bude nadále zaměstnance informovat o průběhu situace prostřednictvím členů krizového týmu / přímých nadřízených / oběžníkem (a pokud nastane její zhoršení ………………………). Podpis Ředitel firmy Datum/hodina Potvrzuji seznámení s oběžníkem. Podpisy, datum Vzor obecného pokynu pro komunikaci s médii - Pokyn pro pracovníky podniku Komunikace s médii a veřejností Při oslovení jakoukoliv osobou, která není zaměstnancem naší společnosti a která požaduje informace v souvislosti s krizovou nebo mimořádnou situací, jež se stala v naší společnosti nebo mohla ke krizové situaci vést, je každý zaměstnanec povinen dodržovat následující zásady. 1. Sdělovat pouze informace, které byly společností oficiálně sděleny, a zdržovat se sdělování jakýchkoliv osobních dojmů, komentářů a poznámek. Při komunikaci je nutné vystupovat zdvořile, stručně a nesdělovat žádné podrobnosti. 2. Pro více informací odkažte zájemce na pracovníka krizového týmu na telefonním čísle………. 3. Poznamenejte si čas rozhovoru nebo telefonního hovoru, jméno a kontakt na druhou osobu a případně stručný obsah poskytnutých informací. 4. O záležitosti neprodleně informujte pracovníka krizového týmu na telefonním čísle…….. Vzor sdělení pro zákazníky - Sdělení pro zákazníka a obchodního partnera firmy Oslovení, považujeme za důležité / domníváme se, že je důležité Vás jako našeho významného zákazníka/dodavatele/partnera informovat o mimořádné situaci, která nastala dne ………. v …….. hodin v naší firmě a která může negativně ovlivnit/způsobit…….. Chceme být první, kdo Vás bude o vzniklé situaci informovat, protože bychom nechtěli, aby došlo k nežádoucímu zkreslení / mylnému informování z jiných zdrojů. Vzniklá situace nebude mít žádný negativní dopad na naše vztahy, které budou nadále pokračovat / budou na přechodnou dobu pokračovat v následujících úpravách ………. Podnikli jsme maximální kroky / nezbytné kroky vedoucí ke stabilizaci situace. O dalším vývoji a případných změnách, které by měly dopad na ………….., Vás budeme neprodleně informovat. Věříme, že pochopíte naši situaci a ……. S pozdravem podpis jméno funkce