Marketingová komunikace 2 - PEMNPMK2 - INDIVIDUÁLNÍ STUDIUM
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Marketingová komunikace 2 - PEMNPMK2 - INDIVIDUÁLNÍ STUDIUM
Info
Term
Winter 2023
VYUČUJÍCÍ

Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - garant předmětu, přednášky, zkouška, celkové hodnocení

ORGANIZAČNÍ POKYNY, KLASIFIKACE

  1. Úvodní přednáška: Základní  terminologie a principy v oblasti marketingové komunikace - opakování základů z kurzu Marketingová komunikace 1 v bakalářském studiu.
  2. Přednáška: Nákupní chování a psychologie spotřebitele. Marketingová komunikace a hodnota značky. Psychologie a emoce v reklamě. Marketingová komunikace v místě prodeje. Firemní identita a image.
  3. Závěrečná přednáška: Marketingová komunikace v krizovém období. Adresná a neadresná média v DM. Alternativní formy v marketingové komunikaci. Specifika marketingové komunikace na vybraných trzích. Plánování a realizace IMC.

Podmínkou účasti na závěrečném písemném testu je vypracování 3 průběžných  bodovaných testů. Testy lze nejpozději vyplnit  v IS do 15. 12. 2023!!! Pozdější termín již nebude možný!!! Body z testů se započítávají do celkového hodnocení.

Celkový počet dosažených bodů: max. 80 bodů 
Body ze závěrečné písemné zkoušky: 50 bodů
Body z průběžných testů: 30 bodů

Klasifikace předmětu: A (80 - 75), B (74 - 69), C (68 - 62), D (61 - 55), E (54 - 48)

Chapter contains:
2
PDF
Chapter contains:
1
ROPOT
1
PDF
Chapter contains:
1
ROPOT
1
PDF

Chapter contains:
1
ROPOT
1
PDF
Previous