Marketingová komunikace 2 - PEMNPMK2 - INDIVIDUÁLNÍ STUDIUM
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Marketingová komunikace 2 - PEMNPMK2 - INDIVIDUÁLNÍ STUDIUM
Info
Období
zima 2023
VYUČUJÍCÍ

Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - garant předmětu, přednášky, zkouška, celkové hodnocení

ORGANIZAČNÍ POKYNY, KLASIFIKACE

  1. Úvodní přednáška: Základní  terminologie a principy v oblasti marketingové komunikace - opakování základů z kurzu Marketingová komunikace 1 v bakalářském studiu.
  2. Přednáška: Nákupní chování a psychologie spotřebitele. Marketingová komunikace a hodnota značky. Psychologie a emoce v reklamě. Marketingová komunikace v místě prodeje. Firemní identita a image.
  3. Závěrečná přednáška: Marketingová komunikace v krizovém období. Adresná a neadresná média v DM. Alternativní formy v marketingové komunikaci. Specifika marketingové komunikace na vybraných trzích. Plánování a realizace IMC.

Podmínkou účasti na závěrečném písemném testu je vypracování 3 průběžných  bodovaných testů. Testy lze nejpozději vyplnit  v IS do 15. 12. 2023!!! Pozdější termín již nebude možný!!! Body z testů se započítávají do celkového hodnocení.

Celkový počet dosažených bodů: max. 80 bodů 
Body ze závěrečné písemné zkoušky: 50 bodů
Body z průběžných testů: 30 bodů

Klasifikace předmětu: A (80 - 75), B (74 - 69), C (68 - 62), D (61 - 55), E (54 - 48)

Kapitola obsahuje:
2
PDF
Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
1
PDF
Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
1
PDF

Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
1
PDF

STUDIJNÍ MATERIÁLY

K danému předmětu neexistují samostatná skripta, proto je nutné vycházet při přípravě na zkoušku z dostupných prezentací z tutoriálů. Ke studiu lze také použít skripta Marketingová komunikace 1 z bakalářského studia.

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.slu.cz/el/opf/zima2023/PEMNPMK2/2915675/Odborna_literatura_-_marketingova_komunikace_2022.pdf

1. ČÁST STUDIA

1. ČÁST - OBSAH

  • Definovat specifika marketingové komunikace a marketingového mixu.
  • Objasnit prvky marketingového komunikačního procesu.
  •  Vymezit základní prvky marketingového komunikačního mixu.
  • Zdůraznit význam a synergický efekt integrované marketingové komunikace.

Nezapomeňte vždy popřemýšlet nad uvedením praktických příkladů z marketingové komunikace k uvedené problematice - bude se Vám to pak hodit u zkoušky :-)

POVINNÝ PRŮBĚŽNÝ TEST 1: DO 15/12/2023

Vaším úkolem je zodpovědět 10 testových otázek, každá otázka má správnou pouze jednu odpověď. Máte pouze jeden pokus a časový limit je stanoven na 5 minut. Za každou správnou odpověď dostanete 1 bod, tzn. celkem lze získat z testu 10 bodů.

2. ČÁST STUDIA

2. ČÁST - OBSAH

  • Definovat nákupní chování a psychologii spotřebitele.
  • Objasnit hodnotu značky v rámci marketingové komunikace.
  •  Vymezit základní rysy psychologie a emocí v reklamě.
  • Zdůraznit význam marketingové komunikace na místě prodeje.
  • Uvést rozdíly mezi firemní identitou a image.

Nezapomeňte vždy popřemýšlet nad uvedením praktických příkladů z marketingové komunikace k uvedené problematice - bude se Vám to pak hodit u zkoušky :-)

POVINNÝ PRŮBĚŽNÝ TEST 2: DO 15/12/2023

Vaším úkolem je zodpovědět 10 testových otázek, každá otázka má správnou pouze jednu odpověď. Máte pouze jeden pokus a časový limit je stanoven na 5 minut. Za každou správnou odpověď dostanete 1 bod, tzn. celkem lze získat z testu 10 bodů.

3. ČÁST STUDIA

3. ČÁST- OBSAH

  • Definovat marketingovou komunikaci v krizovém období.
  • Objasnit význam a míru užití adresných a neadresných médií v rámci přímého marketingu.
  •  Vymezit vybrané trendy v marketingové komunikaci.
  • Uvést specifika marketingové komunikace na vybraných trzích.
  • Zdůraznit význam plánování a realizace integrované marketingové komunikace.

Nezapomeňte vždy popřemýšlet nad uvedením praktických příkladů z marketingové komunikace k uvedené problematice - bude se Vám to pak hodit u zkoušky :-)

POVINNÝ PRŮBĚŽNÝ TEST 3: DO 15/12/2023

Vaším úkolem je zodpovědět 10 testových otázek, každá otázka má správnou pouze jednu odpověď. Máte pouze jeden pokus a časový limit je stanoven na 5 minut. Za každou správnou odpověď dostanete 1 bod, tzn. celkem lze získat z testu 10 bodů.