Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - garant předmětu, přednášky, zkouška, celkové hodnocení
Máte zapnutý náhled celé osnovy, zpět na běžné zobrazení.
Načítání a prohlížení osnovy může být v závislosti na množství obsahu pomalejší.
- Úvodní přednáška: Základní
terminologie a principy v oblasti marketingové komunikace - opakování základů z kurzu Marketingová komunikace 1 v bakalářském studiu.
- Přednáška: Nákupní chování a psychologie spotřebitele. Marketingová komunikace a hodnota značky. Psychologie a emoce v reklamě. Marketingová komunikace v místě prodeje. Firemní identita a image.
- Závěrečná přednáška: Marketingová komunikace v krizovém období. Adresná a neadresná média v
DM. Alternativní formy v marketingové komunikaci. Specifika marketingové komunikace
na vybraných trzích. Plánování a realizace IMC.
Podmínkou účasti na závěrečném písemném testu je vypracování 3 průběžných bodovaných testů. Testy lze nejpozději vyplnit v IS do 15. 12. 2023!!! Pozdější termín již nebude možný!!! Body z testů se započítávají do celkového hodnocení.
Celkový počet dosažených bodů: max. 80 bodů
Body ze závěrečné písemné zkoušky: 50 bodů
Body z průběžných testů: 30 bodů
Klasifikace předmětu: A (80 - 75), B (74 - 69), C (68 - 62), D (61 - 55), E (54 - 48)
STUDIJNÍ MATERIÁLY
K danému předmětu neexistují samostatná skripta, proto je nutné vycházet při přípravě na zkoušku z dostupných prezentací z tutoriálů. Ke studiu lze také použít skripta Marketingová komunikace 1 z bakalářského studia.
1. ČÁST STUDIA
- Definovat specifika marketingové komunikace a marketingového mixu.
- Objasnit prvky marketingového komunikačního procesu.
- Vymezit základní prvky marketingového komunikačního mixu.
- Zdůraznit význam a synergický efekt integrované marketingové komunikace.
Nezapomeňte vždy popřemýšlet nad uvedením praktických příkladů z marketingové komunikace k uvedené problematice - bude se Vám to pak hodit u zkoušky :-)
Vaším úkolem je zodpovědět 10 testových otázek, každá otázka má správnou pouze jednu odpověď. Máte pouze jeden pokus a časový limit je stanoven na 5 minut. Za každou správnou odpověď dostanete 1 bod, tzn. celkem lze získat z testu 10 bodů.
2. ČÁST STUDIA
- Definovat nákupní chování a psychologii spotřebitele.
- Objasnit hodnotu značky v rámci marketingové komunikace.
- Vymezit základní rysy psychologie a emocí v reklamě.
- Zdůraznit význam marketingové komunikace na místě prodeje.
- Uvést rozdíly mezi firemní identitou a image.
Nezapomeňte vždy popřemýšlet nad uvedením praktických příkladů z marketingové komunikace k uvedené problematice - bude se Vám to pak hodit u zkoušky :-)
Vaším úkolem je zodpovědět 10 testových otázek, každá otázka má správnou pouze jednu odpověď. Máte pouze jeden pokus a časový limit je stanoven na 5 minut. Za každou správnou odpověď dostanete 1 bod, tzn. celkem lze získat z testu 10 bodů.
3. ČÁST STUDIA
- Definovat marketingovou komunikaci v krizovém období.
- Objasnit význam a míru užití adresných a neadresných médií v rámci přímého marketingu.
- Vymezit vybrané trendy v marketingové komunikaci.
- Uvést specifika marketingové komunikace na vybraných trzích.
- Zdůraznit význam plánování a realizace integrované marketingové komunikace.
Nezapomeňte vždy popřemýšlet nad uvedením praktických příkladů z marketingové komunikace k uvedené problematice - bude se Vám to pak hodit u zkoušky :-)
Vaším úkolem je zodpovědět 10 testových otázek, každá otázka má správnou pouze jednu odpověď. Máte pouze jeden pokus a časový limit je stanoven na 5 minut. Za každou správnou odpověď dostanete 1 bod, tzn. celkem lze získat z testu 10 bodů.