Burger Buddy a Ma Maison Předpokládejte, že je pár okamžiků před vaší promocí na vysoké škole. Vy a vaši spolužáci jste se rozhodli podnikat. Skupina se shodla na restauračním odvětví, ale vaše dosavadní diskuse se točily sem a tam mezi dvěma různými koncepty stravování: Burger Buddy a Ma Maison. Burger Buddy by fungoval v blízkosti kampusu, aby sloužil studentskému trhu. Burger Buddy by byl hamburgerový podnik s tématikou 50. let minulého století, který by kladl důraz na velké porce a přijatelné ceny. Ma Maison je alternativní koncept. Jeden z vašich partnerů navštěvoval kuchařskou školu a navrhl myšlenku malé, luxusní francouzské restaurace. Jídelní lístek by neměl pevně stanovené položky, ale denně by se měnil. Ma Maison by se prezentovala jako butiková restaurace poskytující vynikající služby zákazníkům a jedinečnou nabídku. Pracujte ve skupinách a odpovězte na následující otázky a následující problémy: 1. Popište strategii firmy na úrovni podniku: Proč ji považujete za nákladového lídra nebo diferenciátora? 2. Jaká je základní strategie pro jednotlivé koncepty restaurací? 3. Jak by se lišil charakter práce v obou restauracích?