Marketingová komunikace - PEMBKMKK
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Marketingová komunikace - PEMBKMKK
Info
Term
Winter 2024
VYUČUJÍCÍ

Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - garant předmětu, přednášky, zkouška, celkové hodnocení

Do výuky bude také v rámci jednoho tutoriálu zapojen odborník z praxe Ing. Michal Citora ze společnosti SEMAG, síť pekáren PRIMA.

ORGANIZAČNÍ POKYNY, KLASIFIKACE

Obsahově i rozsahem je tento kurz stejný jako jeho obdoba pro prezenční studenty, doporučuji vám proto pravidelné studium látky ze studijních opor v menších dávkách.

  1. Úvodní přednáška: I. Organizační záležitosti, seznámení studentů s programovou náplní kurzu, diskuze. II. Základní  terminologie v oblasti marketingové komunikace, STP, cíle marketingové komunikace a komunikační proces.
  2. Přednáška: Reklama - význam psychologie, doporučovatelů a emocí, podpora prodeje, osobní prodej, přímý marketing, vztahy s veřejností, sponzorství a online marketingová komunikace. 
  3. Závěrečná přednáška: I. Alternativní formy v marketingové komunikaci, legislativa a etika v marketingové komunikaci, plánování a měření účinnosti marketingové komunikace. Značka. Specifika marketingové komunikace ve vybraných oblastech. II. Příprava studentů na zkoušku, termíny zkoušky, diskuze.

Podmínkou účasti na závěrečném písemném testu je vypracování 3 průběžných  bodovaných testů. Testy lze nejpozději vyplnit  v IS do 13. 12. 2024!!! Pozdější termín již nebude možný!!! Body z průběžných testů se započítávají do celkového hodnocení.

—Studenti mohou dále vypracovat dobrovolný samostatný úkol  – "Co zaznamenaly chytré telefony z oblasti MK?" (+3 body). Termín odevzdání samostatného úkolu v IS je do 30.11.2024!

Celkový počet dosažených bodů: max. 80 bodů 
Body ze závěrečné písemné zkoušky: 50 bodů
Body z průběžných testů: 30 bodů

Klasifikace předmětu: A (80 - 75), B (74 - 69), C (68 - 62), D (61 - 55), E (54 - 48)

Chapter contains:
2
PDF

Chapter contains:
1
ROPOT
1
PDF
Chapter contains:
1
ROPOT
1
PDF
Chapter contains:
1
ROPOT
1
PDF

Previous