Inovativní podnikání – E-marketing Základní názvosloví nutné pro úspěšné absolvování předmětu: E-marketing, on-line marketing, výkonnostní marketing. Sociální sítě, engagement, dosah, tvorba příspěvků, kampaně na sociálních sítích. Obsahový marketing, typy obsahu, obsahová kampaň. Webová stránka, proces tvorby webu, hosting, wireframe, redakční systémy, optimalizace webu, UX, tvorba obsahu pro webovou stránku, Google Analytics. Akvizice zákazníka, STDC model, nastavení nástrojů v rámci on-line strategie. Doporučená literatura: LOSEKOOT, M. a E. VYHNÁNKOVÁ, 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing. ISBN 978-80-7555-084-2. SEMERÁDOVÁ, T. a P. WEINLICH, 2019. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4959-1. STOKLASA, M. a V. Kopřivová, 2024. E-marketing. Karviná: SU OPF. Podmínky: Zpracování eseje o tvorbě webové stránky a její reflexe: 0 bodů – nepochopení podstaty tématu, neschopnost aplikování zjištěných znalostí. 1 bod – zjištění nedostatků při zpracování eseje a při reakcích na téma v rámci reflexe 2 body - zjištění maximálně drobných nedostatků, schopnost rychlé reakce při reflexi. · Odevzdání eseje do 30. 11. 2024. · Reflexe – v týdnu 2. 12. – 6. 12. 2024. Zpracování projektu on-line kampaně: · Vytvoření projektu on-line kampaně projektového týmu na svůj podnikatelský nápad (0-2 body). 0 bodů – nedostatečně popsaná on-line kampaň. 1 bod – zjištění nedostatků při tvorbě on-line kampaně. 2 body – zjištění maximálně drobných nedostatků při odůvodnění jednotlivých kroků on-line kampaně. · Odevzdání plánu do 31. 12. 2024. Obhajoba projektu on-line kampaně: · Obhajoba on-line kampaně projektového týmu ve formě prezentace max. 5 minut. Následná reflexe bude obsahovat zpětnou vazbu na prezentaci ze strany vyučujícího. Studenti následně budou reflektovat tvorbu kampaně z jejich pohledu. · Obhajoba on-line kampaně 6. 1. – 10. 1. 2025. Pro absolvování předmětu je nutné splnit všechny požadavky předmětu – odevzdat esej, projekt on-line kampaně a jeho obhajoba. Bodování: 10 bodů – A 9 bodů – B 8 bodů – C 7 bodů – D 6 bodů – E 5-0 bodů - F