Finanční a fundrasingový plán projektu 1. Nejprve vyčíslíme Vaše finanční potřeby v projektu = plánované hodnoty Potřeba financování CELKEM Kč Marketingové náklady (již zpracováno) Cestovné, diety, ubytování Zařízení a vybavení (granule, hračky…..) financované z vlastního Zařízení a vybavení (granule, hračky…..) financované z jiných zdrojů (sbírka) Očekávaný darovaný čas celého projektu mimo marketing = počet hodin x sazba dle pracovního zařazení, viz odkaz platy.cz Ostatní náklady a služby (telefony…) CELKEM 2.Potom uděláme schéma fundrasingových aktivit (získání zdrojů). Základem fundraisingového plánovánu je stanovit u každého případu ÚČEL- na co budou peníze (nebo jiné dary) využity, ČÁSTKA - kolik bude potřeba a TERMÍN - kdy potřebujeme mít prostředky k dispozici, od jakého zdroje. Navazuje na bod1), kde máte vyčísleny náklady projektu. účel CELKEM Kč Termín Zdroj financí Marketingové náklady (již zpracováno) Cestovné, diety, ubytování Zařízení a vybavení (granule, hračky…..) Očekávaný darovaný čas celého projektu mimo marketing počet hodin x sazba dle pracovního zařazení, viz odkaz platy.cz Ostatní náklady a služby (telefony…) CELKEM 2. Vyhodnocení přínosů pro organizaci, ocenění Vaší práce (výnosová složka projektu). Co bude přidanou hodnotou Vašeho projektu? ZASE očekávané hodnoty Přínosy pro organizaci (nehodící se škrtnout) CELKEM Kč Očekávaný darovaný čas celého projektu = počet hodin x sazba dle pracovního zařazení, viz odkaz platy.cz -dobrovolnictví Očekávaný výnos ze sbírky Očekávané materiální dary (popis v naturální jednotce, zkuste odhad i v penězích) CELKEM 3. Zhodnocení, jak to opravdu dopadlo: po ukončení projektu Příjmy pro organizaci CELKEM Kč Výdaje (vaše) CELKEM Kč Darovaný čas celého projektu počet hodin x sazba dle pracovního zařazení, viz odkaz platy.cz -dobrovolnictví Marketingové výdaje skutečné (vychází z předchozího plánu) Peněžní dary Cestovné, diety, ubytování Materiální dary (popis v naturální jednotce, zkuste odhad i v penězích) Zařízení a vybavení (potraviny, hračky…..) financované z vlastního Ostatní náklady a služby (telefony…) Strávený čas projektem mimo marketing počet hodin x sazba dle pracovního zařazení, viz odkaz platy.cz -dobrovolnictví CELKEM CELKEM Čistý přínos (zisk/ztráta) + přidat srovnání, jak to dopadlo ve srovnání s plánem.