VZTAHOVÝ MARKETING A CRM Rámcový harmonogram na ZS akademického roku 2024/2025 Plán, 12.15-13.45 Struktura předmětu: 2+1 Přednášky Semináře 1/26.9 Zrušena výuka Zrušená výuka 2 /3.10. Úvod do studia Význam předmětu pro absolvovaný program Téma: 1. Marketing a jeho vývojové změny 2/Organizace předmětu Požadavky na absolvování předmětu Seznámení s projektem (semestrální práce) Rozdělení studentů do týmů 3/ 10.10. Téma: 5. CRM jeho podstata, přínosy a bariéry 3/Marketing vztahů Krátký test pro zopakování vývojových změn v marketingu Cvičení orientované na model 6 trhů 4/ 17.10. Téma: 6. CRM a hodnota v marketingu, loajalita zákazníků 4/Východiska CRM Identifikace cíle, přínosů a bariér CRM na konkrétních případových studiích 5/ 24.10. Téma: 7. Strategická a analytická část CRM 5/Hodnota v marketingu a loajalita Cvičení orientované na hodnocení vlastností vybraných výrobků – pochopení odlišností ve vnímání hodnoty výrobku zákazníky Případové studie na loajalitu zákazníků 6/ 31.10. Téma: 8. Operativní a kolaborativní část CRM, prvky CRM 6/Architektura CRM Strategická a analytická část – hodnocení jejich významu, diskuze. Přístupy. 7/ 7.11. Téma: 9. Budování vztahu se zákazníkem 7/ Architektura CRM a jeho prvky Diskuze nad výhodami využívání CRM softwarů v rámci operativní a kolaborativní části CRM Představení systému HubSpot Tvorba účtu v CRM systému HubSpot, pozvání spolupracovníků do systému, naplnění systému kontakty Tvorba prodejního e-mailu (tvorba obsahu a designu + tvorba loga pomocí Canvy) 8/ 14.11. Téma: 10. Budování hodnoty vztahu se zákazníkem 8/ Budování vztahu se zákazníkem Diskuze nad specifiky budování stabilního vztahu Cvičení orientované na řízení vztahu v jeho fázích Tvorba děkovacího e-mailu s prosbou o vyplnění krátkého průzkumu pro zjištění spokojenosti zákazníka (+ tvorba průzkumu pomocí Formuláře Google) 9/ 21.11. Téma: 11. Základní psychologické aspekty řízení vztahů se zákazníkem 9/ Budování hodnoty vztahu se zákazníkem Diskuze nad faktory působícími na budování vztahu Tvorba newsletteru pro podporu budování hodnoty vztahu se zákazníkem s využitím faktorů působících na budování vztahu 10/28.11. Téma: 2.-4. Interní marketing – Přednáška odborníka z praxe Ing. Vlastimila Kašparcová 10/ Seminář odborníka z praxe 11/5.12. Téma: 12. Základní přístupy k typologii zákazníků 11/ Psychologické aspekty CRM a základní přístupy k typologii zákazníků Představení analytických nástrojů v HubSpot Cvičení na určování archeotypů reálných značek a diskuze jejich využití v rámci CRM Případová studie na typologie zákazníků nakupujících potraviny online Cvičení zařazení zákazníků do správného typu dle probraných typologií 12 /12.12. Téma: Interní marketing a interní komunikace 12. Obhajoby seminárních prací – kolokvium Představení realizované e-mailové komunikace a zhodnocení její úspěšnosti 13/19.12 13/ Obhajoby seminárních prací – kolokvium Představení realizované e-mailové komunikace a zhodnocení její úspěšnosti Halina Starzyczná Radka Bauerová