Možnosti zpracování: v týmu (2 - 4 studenti) Bodové ohodnocení: 1 bod Jména a příjmení členů týmu: Zadání: V týmu vypracujte cvičení věnované Modelu 6 trhů od Christophera, Payna a Ballantyna (1991). V týmu si vytvořte Model 6 trhů pro firmu Nike, která je globálním lídrem ve sportovním oděvu a obuvi a aktivně zapojuje mladé lidi do svých marketingových a inovačních aktivit. Postup zpracování: • Identifikujte klíčové „stakeholdery“ v rámci modelu 6 trhů pro firmu Nike. • Charakterizujte vzájemné vztahy z pohledu služeb, které si mezi sebou vzájemně vyměňují. • Vysvětlete v čem je identifikace „stakeholderů“ a vzájemných vztahů důležitá? Trhy zákazníků -stakeholdeři: -popis vzájemných vztahů: Trhy potenciálních zaměstnanců -stakeholdeři: -popis vzájemných vztahů: Trhy „ovlivňovatelů“ -stakeholdeři: -popis vzájemných vztahů: Interní trhy -stakeholdeři: -popis vzájemných vztahů: Referenční trhy -stakeholdeři: -popis vzájemných vztahů: Trhy dodavatelů/kooperujících partnerů -stakeholdeři: -popis vzájemných vztahů: V čem je identifikace „stakeholderů“ a vzájemných vztahů důležitá?