VZTAHOVÝ MARKETING A CRM Ing. Radka Bauerová, Ph.D. Seminář č. 1 1. a 3. 10. 2024 CÍLE SEMINÁŘE 1. Seznámení se s požadavky na absolvování předmětu 2. Získání informací k vyhotovení seminární práce - požadavky, struktura, termíny odevzdání, formální úprava 3. Rozdělení studentů do týmů ZÁKLADNÍ INFORMACE Jaký bude obsah seminářů? Diskuze k případovým studiím a vypracovaným úkolům. Procvičování znalostí z přednášek pomocí testových cvičení. Prezentování zpracovaných seminárních prací s následnou diskuzí. Vyučující seminářů: Ing. Radka Bauerová, Ph.D. Kancelář: B 301 (než bude ukončena rekonstrukce kanceláře tak jsem k dispozici na B205) E-mail: bauerova@opf.slu.cz Konzultační hodiny: úterý 9:40 – 11:25 čtvrtek 11:25 – 12:10 Konzultační hodiny mohou po předchozí domluvě (e-mail, chat v Teamsech) proběhnout také prostřednictvím MS Teams. Dne 10. 10. jsou KH zrušeny z důvodu účasti vyučující na konferenci. POŽADAVKY NA ÚSPĚŠNÉ ABSOLVOVÁNÍ PŘEDMĚTU 1. Vypracovat semestrální projekt – podklady zpracovat do šablony viz IS, následná prezentace ve vhodném prezentačním softwaru a diskuze ke zpracování ve vybraném termínu. 2. Absolvovat závěrečnou písemnou zkoušku. 3. Účastnit se seminářů v rozsahu alespoň 60 %, kde je zapotřebí se aktivně zapojovat do vypracování úkolů a diskuzí nad případovými studiemi. Aktivní zapojení motivováno možností získání bodů. 60 30 8 2 Písemná zkouška Body za semestrální práci Body za aktivní účast na seminářích Body za účast na přednášce odborníka z praxe Celkově možnost získat 100 bodů, pro úspěšné absolvování předmětu nutno získat minimálně 60 bodů. Body za SP: max. 15 bodů za zpracování podkladů a max. 15 bodů za prezentaci s následnou diskuzí PŘEDNÁŠKA ODBORNÍKA Z PRAXE 28. listopaduKDY? KDE? V místě a čase obvyklé přednášky (s následným společným seminářem – skupinové semináře se mnou v daném týdnu nejsou realizovány!) MOTIVACE? Dozvím se, jak to funguje v praxi, že se neučím teorii zbytečně a 2 body k tomu ☺ POŽADAVKY NA SEMESTRÁLNÍ PRÁCI SEMESTRÁLNÍ PRÁCE - POŽADAVKY Téma SP: Využití softwaru HubSpot pro řízení e-mailové komunikace ve fiktivní firmě Styl práce: týmová práce po 3 studentech Odevzdání: elektronicky v PDF do IS → odevzdávárna „Semestrální práce“. SP odevzdává pouze jeden člen z týmu! Práci pojmenujte zkratkou SP a příjmením členů týmu, kteří se na SP aktivně podíleli ➢ například takto: SP_Holmes_Watson_Hudsonová_Adlerová Požadavky: formální úprava a obsah podkladů k semestrální práci je upřesněn v dokumentu umístěném v IS v interaktivní osnově v organizačních záležitostech STRUKTURA PODKLADŮ K SEMESTRÁLNÍ PRÁCI Titulní strana Obsah Úvod 1. Teoretická východiska (v první kapitole bude krátká rešerše k výhodám, nevýhodám a krokům implementace systému CRM do chodu firmy) 2. Představení fiktivní společnosti 3. Představení realizované e-mailové komunikace 4. Výsledky (report výsledků realizované e-mailové komunikace a analýza provedeného marketingového průzkumu) 5. Zhodnocení úspěšnosti realizované e-mailové komunikace, návrhy a doporučení (+ v této kapitole bude také zhodnocení možností použitého softwaru a jeho funkčnosti) Závěr Seznam použitých zdrojů a literatury Přílohy (nepovinné) Při psaní podkladů k SP využijte šablonu pro SP, kterou máte umístěnou v interaktivní osnově v IS. TERMÍNY ODEVZDÁNÍ A PREZENTACÍ SEMESTRÁLNÍ PRÁCE Termín odevzdání SP do IS ➢ Nejpozději 1 den před termínem prezentace výsledků semestrální práce Termín prezentace SP ➢ Na posledních dvou seminářích se bude konat závěrečná prezentace hlavních poznatků ze semestrální práce a diskuze. ➢ úterní semináře: 10.12. a 17.12. ➢ čtvrteční semináře: 12. 12. a 19.12. Termín nahlášení týmů a vybraných témat ➢ Na semináři nejpozději do 31. 10. 2024 ÚKOLY NA PŘÍŠTÍ SEMINÁŘ 1. Z přednášky si zopakujte problematiku marketingu a jeho vývojových změn – zaměřte se hlavně na model 6 trhů 2. Vytvořit si tým, ve kterém budete zpracovávat SP – pokud jste tak zatím neučinili MOUDRA K ZAMYŠLENÍ „Budeme-li důsledně překonávat očekávání zaměstnanců, budou trvale překonávat očekávání našich zákazníků.“ - Shep Hyken „Nehledejte zákazníky pro své produkty, vyhledejte produkty pro své zákazníky.“ - Seth Godin „Trvá 20 let, než si vybudujeme reputaci a pět minut než ji zničíte. Pokud se nad tím zamyslíte, budete dělat věci jinak. “ - Warren Buffett KRÁTKÁ DEBATA NA ZÁVĚR ROZDĚLENÍ DO TÝMŮ Děkuji za pozornost ☺ Máte dotazy?