Architektura CRM Ing. Radka Bauerová, Ph.D. Seminář č. 5 29. 10. 2024 CÍLE SEMINÁŘE 1. Vyhodnocení týmového cvičení z minulého semináře 2. Krátký test pro zopakování strategické analytické části 3. Výkop k seminární práci – specifikace fiktivní firmy a její CRM strategie. Týmové cvičení - Jak zvýšit loajalitu zákazníků? Vyhodnocení 1. Jakou firmu jste si vybrali a co navrhujete pro zvýšení loajality u jejich zákazníků? 2. Jakou odhadujete finanční a časovou náročnost svého nápadu? 3. Jaká bude náročnost na lidský kapitál? 4. Posuďte benefity a náklady Vašeho návrhu. Je návrh relevantní při současné finanční situaci vybrané firmy? Jak to posoudíte? PROCVIČENÍ TEORETICKÝCH ZNALOSTÍ Z PŘEDNÁŠKY – rychlý test: 5 – 10 minut Jaké zákaznické strategie znáte? Strategie masového marketingu Strategie cílení na segmenty Jaké znáte typy CRM strategií? Masová personalizace Masová kastomizace Diferencovaná kastomizace Rozdělte se do týmů (min. 3 týmy/seminář) – každý tým si vylosuje jednu CRM strategii v rámci které zodpoví otázky z odpovědníku. PŘEDSTAVENÍ VYLOSOVANÝCH STRATEGIÍ Můžeme si stanovit několik cílů implementace CRM? Charakterizujte analytickou část CRM VÝKOP SEMINÁRNÍ PRÁCE 1) Jak se Vaše firma bude jmenovat? Proč? 2) Jaký produkt budete jako firma prodávat? Proč? (produkt vytvořte a nafoťte, nebo nakreslete) 3) Jak bude vypadat Vaše logo? Proč? 4) Jaká je mise a vize Vaší společnosti? 5) Na jaké zákaznické segmenty se zaměříte? 6) Jaká bude Vaše CRM strategie? (skripta viz strana 91 – 93) 7) Jaká bude míra požadované úspěšnosti Vaší e-mailové komunikace? Podle čeho jste si ji nastavili? Týmová práce: v týmu studentů, se kterými budete pracovat na seminární práci V týmu popřemýšlejte o své fiktivní společnosti a pokuste se ji specifikovat. K tomu vám mohou pomoci odpovědi na následující otázky: Děkuji za pozornost ☺ Máte dotazy?