Strategie OPF v Karviné Strategickou analýzou byly zjištěny následující kritické faktory, které ovlivňují aktivity OPF v Karviné: - Poptávka po vysokoškolském vzdělání - Zájem o business studium - Zvýšení intenzity konkurence v důsledku nedostatku studentů - Stárnoucí populace - Již vytvořené jméno mezi business fakultami - Regionální charakter OPF - Prestiž a sociální postavení ve společnosti - Nejistota v cenách energií - Zlepšení ekonomické situace obyvatel v ČR - Tvorba nových aktuálních studijních oborů - Vstup nových poskytovatelů business vzdělání na český trh vysokoškolského vzdělávání - Dobrá uplatnitelnost absolventů - Kvalitní pedagogický sbor - Nízké povědomí o jméně OPF v Karviné v Moravskoslezském kraji - Podpora vlády vysokým školám - Nárůst investic do výzkumu a rozvoje - Rozvoj dalších ekonomických aktivit OPF v Karviné Úkoly: 1. Na základě zjištěných faktorů sestavte SWOT analýzu. 2. Sestavte konfrontační podobu SWOT analýzy a určete strategický směr. 3. Zformulujte strategický cíl. 4. Navrhněte vhodný směr korporátní strategie. 5. Navrhněte vhodnou business strategii.