PODMÍNKY SPLNĚNÍ PŘEDMĚTU MARKETING ZS 2025/2026, prezenční Cílem předmětu je rozvíjet vaše znalosti v oblasti marketingu, tak abyste byli schopní následně řešit typické marketingové problémy a přetavit tyto znalosti v dovednost. Kurz vychází z aktuálních vědeckých poznání v oblasti marketingu, zákaznického chování a psychologie spotřebitele. Vyhýbáme se mrtvým teoretickým konceptům, které v praxi nevyužijete. Vaše znalosti a dovednosti budeme ověřovat tím, že sečteme vaše hodnocení v několika oblastech: • Průběžný test 1 maximum 20 b. (znalostní část) o Proběhne 4. 11. 2025 v termínu přednášky onsite. o Témata § Podstata a marketingová filosofie § Marketingový výzkum § Diagnóza okolí podniku § Empirické generalizace • Průběžný test 2 maximum 20 b. (znalostní část) o Proběhne 25. 11. 2025 v termínu přednášky onsite. o Témata: § Segmentace § Targeting § Positioning § Marketingový mix • Aktivity v seminářích maximum 30 b. (dovednostní část) o Vybrané semináře budou obsahovat individuální nebo týmové zadání, které bude ohodnoceno bodově. • Zkouška maximum 40 b. (dovednostní část) o Písemná zkouška formou otevřených otázek, řešení případových studií a odpovědi vyžadující porozumění a návrh řešení. Doporučená literatura B. Sharp: Marketing – Theory, Evidence, Practice (dohledatelné pdf online) Hodnocení: • A: 110 - 95 • B: 94 - 85 • C: 84 - 75 • D: 74 - 65 • E: 64 - 55 • F: 54 – 0 ERASMUS výjezdy – seminární práce jako náhrada za aktivitu v seminářích (pro detaily kontaktujte vašeho cvičícího). Průběžné testy po návratu ze zahraničí.