MARKETING SLUŽEB
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
MARKETING SLUŽEB
Info
Term
summer 2024

„Dnes již nestačí uspokojit potřeby zákazníka. Musíte ho umět potěšit.“

VYUČUJÍCÍ

Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - garant předmětu, výuka, zkouška, celkové hodnocení

Ing. Aneta Beranová, M.A.  –   manažerka marketingových kampaní DM/Marketing & Nákup (Aneta.Beranova@dm.cz)  - odborník z praxe*

*Výuka III. tutoriálu, týká se studentů PEMBKSLU/01

ORGANIZAČNÍ POKYNY, KLASIFIKACE

Obsahově i rozsahem je tento kurz stejný jako jeho obdoba pro prezenční studenty, doporučuji vám proto pravidelné studium látky ze studijní opory  a prezentací v menších dávkách.

  1. Úvodní tutoriál: I. Organizační záležitosti, seznámení studentů s programovou náplní kurzu, diskuze. II. Základní marketingová terminologie v oblasti služeb, marketingový mix služeb, vlastnosti služeb, proces STP, chování zákazníků ve službách.
  2. Tutoriál: Prvky marketingového mixu 7P - 1. část (PEMBKSLU/02) /Přednáška odborníka z praxe (PEMBKSLU/01)
  3. Tutoriál: I. Prvky marketingového mixu 7P - 2. část, marketingové plánování, marketingový výzkum a CRM v oblasti služeb. II. Příprava studentů na zkoušku, termíny zkoušky, diskuze.

Prezentace z jednotlivých tutoriálů budou nahrány do interaktivní osnovy postupně během semestru.

Podmínkou účasti na závěrečném písemném testu je vypracování 3 průběžných testů z každého tutoriálu. Testy lze nejpozději vyplnit do 17. 5. 2024!!! Pozdější termín již nebude možný!!! Body z testů se započítávají do celkového hodnocení.

Celkový počet dosažených bodů: max. 55 bodů 
Body ze povinných cvičných testů: 15 bodů (3 testy x 5 bodů)
Body ze závěrečné písemné zkoušky: 40 bodů

Klasifikace předmětu: A (55 - 52), B (51 - 48), C (47 - 44), D (43 - 40), E (39 - 33).


Chapter contains:
1
PDF
Chapter contains:
1
ROPOT
1
PDF
Chapter contains:
1
ROPOT
1
PDF
Chapter contains:
1
ROPOT
1
PDF
Previous