Marketingová komunikace 2 - PEMNKMK2
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Marketingová komunikace 2 - PEMNKMK2
Info
Term
Winter 2022
VYUČUJÍCÍ

Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - garant předmětu, přednášky, zkouška, celkové hodnocení

ORGANIZAČNÍ POKYNY, KLASIFIKACE

Obsahově i rozsahem je tento kurz stejný jako jeho obdoba pro prezenční studenty, doporučuji vám proto pravidelné studium látky ze studijních opor v menších dávkách.

  1. Úvodní přednáška: I. Organizační záležitosti, seznámení studentů s programovou náplní kurzu, diskuze. II. Základní  terminologie a principy v oblasti marketingové komunikace - opakování základů z kurzu Marketingová komunikace 1 v bakalářském studiu.
  2. Přednáška: Nákupní chování a psychologie spotřebitele. Marketingová komunikace a hodnota značky. Psychologie a emoce v reklamě. Marketingová komunikace v místě prodeje. Firemní identita a image.
  3. Závěrečná přednáška: I.  Marketingová komunikace v krizovém období. Adresná a neadresná média v DM. Vybrané trendy v marketingové komunikaci. Specifika marketingové komunikace na vybraných trzích. Plánování a realizace IMC. II. Příprava studentů na zkoušku, termíny zkoušky, diskuze.

Podmínkou účasti na závěrečném písemném testu je vypracování 3 průběžných  bodovaných testů. Testy lze nejpozději vyplnit  v IS do 11. 12. 2022!!! Pozdější termín již nebude možný!!! Body z testů se započítávají do celkového hodnocení.

—Studenti mohou dále vypracovat dobrovolný samostatný úkol  – Co zaznamenaly chytré telefony studentů marketingové komunikace 2? (+3 bodů). Termín odevzdání samostatného úkolu v IS je do 30.11.2022!

Celkový počet dosažených bodů: max. 80 bodů 
Body ze závěrečné písemné zkoušky: 50 bodů
Body z průběžných testů: 30 bodů

Klasifikace předmětu: A (80 - 75), B (74 - 69), C (68 - 62), D (61 - 55), E (54 - 48)

Chapter contains:
2
PDF
Chapter contains:
1
ROPOT
1
PDF
Chapter contains:
1
ROPOT
1
PDF

Chapter contains:
1
ROPOT
1
PDF
Previous