MARKETING SLUŽEB
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
MARKETING SLUŽEB
Info
Term
Summer 2022

„Dnes již nestačí uspokojit potřeby zákazníka. Musíte ho umět potěšit.“

VYUČUJÍCÍ

Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - garant předmětu, zkouška, celkové hodnocení - 1. a 3. tutoriál

Ing. Michal Ondra  -  majitel a jednatel společnosti MiOn Investment, s.r.o. - 2. tutoriál (odborník z praxe)

ORGANIZAČNÍ POKYNY, KLASIFIKACE

Obsahově i rozsahem je tento kurz stejný jako jeho obdoba pro prezenční studenty, doporučuji vám proto pravidelné studium látky ze studijní opory  a prezentací v menších dávkách.

  1. Úvodní tutoriál: I. Organizační záležitosti, seznámení studentů s programovou náplní kurzu, diskuze. II. Základní marketingová terminologie v oblasti služeb, marketingový mix služeb, vlastnosti služeb, proces STP, chování zákazníků ve službách.
  2. Tutoriál: produkt, cena a marketingová komunikace ve službách (odborník z praxe)
  3. Tutoriál: I. Distribuce a materiální prostředí, lidé, procesy, marketingové plánování, marketingový výzkum a CRM v oblasti služeb. II. Příprava studentů na zkoušku, termíny zkoušky, diskuze.

Prezentace z jednotlivých tutoriálů budou nahrány do IS postupně během semestru.

Podmínkou účasti na závěrečném písemném testu je vypracování 3 průběžných testů z každého tutoriálu. Testy lze nejpozději vyplnit do 20. 5. 2022!!! Pozdější termín již nebude možný!!! Body z testů se započítávají do celkového hodnocení.

Celkový počet dosažených bodů: max. 55 bodů 
Body ze cvičných testů: 15 bodů (3 testy x 5 bodů)
Body ze závěrečné písemné zkoušky: 40 bodů

Klasifikace předmětu: A (55 - 52), B (51 - 48), C (47 - 44), D (43 - 40), E (39 - 33).


Chapter contains:
1
PDF
Chapter contains:
1
ROPOT
1
PDF
Chapter contains:
1
ROPOT
1
PDF
Chapter contains:
1
ROPOT
1
PDF
Previous