Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - garant předmětu, přednášky, zkouška, celkové hodnocení
Obsahově
i rozsahem je tento kurz stejný jako jeho obdoba pro prezenční
studenty, doporučuji vám proto pravidelné studium látky ze studijních
opor v menších dávkách.
- Úvodní přednáška: I.
Organizační záležitosti, seznámení
studentů s programovou náplní kurzu, diskuze. II. Základní
terminologie a principy v oblasti marketingové komunikace - opakování základů z kurzu Marketingová komunikace 1 v bakalářském studiu.
- Přednáška: Nákupní chování a psychologie spotřebitele. Marketingová komunikace a hodnota značky. Psychologie a emoce v reklamě. Marketingová komunikace v místě prodeje. Firemní identita a image.
- Závěrečná přednáška: I. Marketingová komunikace v krizovém období. Adresná a neadresná média v DM. Vybrané trendy v marketingové komunikaci. Specifika marketingové komunikace na vybraných trzích. Plánování a realizace IMC. II. Příprava studentů na zkoušku, termíny zkoušky, diskuze.
Podmínkou účasti na závěrečném písemném testu je vypracování 3 průběžných bodovaných testů. Testy lze nejpozději vyplnit v IS do 10. 12. 2021!!! Pozdější termín již nebude možný!!! Body z testů se započítávají do celkového hodnocení.
Studenti mohou dále vypracovat dobrovolný samostatný úkol – Co zaznamenaly chytré telefony studentů marketingové komunikace 2? (+5 bodů). Termín odevzdání samostatného úkolu v IS je do 30.11.2021!
Celkový počet dosažených bodů: max. 80 bodů
Body ze závěrečné písemné zkoušky: 50 bodů
Body z průběžných testů: 30 bodů
Klasifikace předmětu: A (80 - 75), B (74 - 69), C (68 - 62), D (61 - 55), E (54 - 48)