MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB
„Nejlepší způsob, jak si udržet zákazníky, je neustále počítat, jak jim dát co nejvíce za co nejméně.“
VYUČUJÍCÍ

Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - garant předmětu, přednášky, zkouška, celkové hodnocení

ORGANIZAČNÍ POKYNY, KLASIFIKACE

Obsahově i rozsahem je tento kurz stejný jako jeho obdoba pro prezenční studenty, doporučuji vám proto pravidelné studium látky ze studijní opory a prezentací v menších dávkách.

  1. Úvodní přednáška: I. Organizační záležitosti, představení kurzu v systému Moodle, seznámení studentů s programovou náplní kurzu, diskuze. II. Základní marketingová terminologie v oblasti finančních služeb, seznámení s obsahem kapitol 1 - 2 studijního textu.
  2. Přednáška: seznámení s obsahem kapitol 3 - 7, 9 studijního textu.
  3. Závěrečná přednáška: I. Seznámení s obsahem kapitol 8, 10 - 12. II. Příprava studentů na zkoušku, termíny zkoušky, diskuze.

Prezentace z tutoriály budou postupně vkládány do IS během semestru.

Podmínkou účasti na závěrečném písemném testu je vypracování průběžných testů z jednotlivých tutoriálů. Testy lze nejpozději vyplnit do 14. 5. 2023!!! Pozdější termín již nebude možný!!! Body z testů se započítávají do celkového hodnocení.

Celkový počet dosažených bodů: max. 55 bodů 
Body ze cvičných testů: 15 bodů
Body ze závěrečné písemné zkoušky: 40 bodů

Klasifikace předmětu: A (55 - 52), B (51 - 48), C (47 - 44), D (43 - 40), E (39 - 33)

Chapter contains:
2
PDF

Chapter contains:
1
ROPOT
1
PDF
Chapter contains:
1
ROPOT
1
PDF
Chapter contains:
1
ROPOT
1
PDF
Previous