-
Management kultury a fundrasing
-
Study nowÚvodní informace
-
Study now1. Základy marketingu 1
-
Study now2. Základy marketingu 2
-
Study now3. Marketingové komunikace 1
-
Study now4. Marketingové komunikace 2
-
Study now5. Marketingové komunikace v digitálním prostředí
-
Study now6. Principy fundraisingu 1
-
Study now7. Principy fundraisingu 2
-
Study now8. Grantový systém ČR a EU 1
-
Study now9. Grantový systém ČR a EU 2
-
Study now10. Praktické osvojování fundraisové politiky – případové studie a získávání prostředků pro reálné projekty
-
Study now11. Praktické osvojování fundraisové politiky – případové studie a získávání prostředků pro reálné projekty
-
Study now12. Praktické osvojování fundraisové politiky – případové studie a získávání prostředků pro reálné projekty
-
Study now13. Praktické osvojování fundraisové politiky – případové studie a získávání prostředků pro reálné projekty
-
Management kultury a fundrasing
Management kultury a fundrasing
11. Praktické osvojování fundraisové politiky – případové studie a získávání prostředků pro reálné projekty
-
Management kultury a fundrasing
-
Study nowÚvodní informace
-
Study now1. Základy marketingu 1
-
Study now2. Základy marketingu 2
-
Study now3. Marketingové komunikace 1
-
Study now4. Marketingové komunikace 2
-
Study now5. Marketingové komunikace v digitálním prostředí
-
Study now6. Principy fundraisingu 1
-
Study now7. Principy fundraisingu 2
-
Study now8. Grantový systém ČR a EU 1
-
Study now9. Grantový systém ČR a EU 2
-
Study now10. Praktické osvojování fundraisové politiky – případové studie a získávání prostředků pro reálné projekty
-
Study now11. Praktické osvojování fundraisové politiky – případové studie a získávání prostředků pro reálné projekty
-
Study now12. Praktické osvojování fundraisové politiky – případové studie a získávání prostředků pro reálné projekty
-
Study now13. Praktické osvojování fundraisové politiky – případové studie a získávání prostředků pro reálné projekty
-