Obsahově
i rozsahem je tento kurz stejný jako jeho obdoba pro prezenční
studenty, doporučuji vám proto pravidelné studium látky ze studijní
opory a prezentací v menších dávkách.
- Úvodní tutoriál: I.
Organizační záležitosti, seznámení
studentů s programovou náplní kurzu, diskuze. II. Základní marketingová
terminologie v oblasti služeb, marketingový mix služeb, vlastnosti služeb, proces STP, chování zákazníků ve službách.
- Tutoriál: Prvky marketingového mixu 7P - 1. část.
- Tutoriál: I.
Přednáška odborníka z praxe (PEMBKSLU/01)
II.Prvky marketingového mixu 7P - 2. část, marketingové plánování, marketingový výzkum a CRM v
oblasti služeb.
Prezentace z jednotlivých tutoriálů budou nahrány do interaktivní osnovy postupně během semestru.
Podmínkou účasti na závěrečném písemném testu je vypracování 3 průběžných testů z každého tutoriálu. Testy lze nejpozději vyplnit do 17. 5. 2024!!! Pozdější termín již nebude možný!!! Body z testů se započítávají do celkového hodnocení.
Celkový počet dosažených bodů: max. 55 bodů
Body ze povinných cvičných testů: 15 bodů (3 testy x 5 bodů)
Body ze závěrečné písemné zkoušky: 40 bodů
Klasifikace předmětu: A (55 - 52), B (51 - 48), C (47 - 44), D (43 - 40), E (39 - 33).