- komunikace v příslušném týmu v MS-Teams
- vyučujícího můžete kontaktovat také pomocí emailového kontaktu - tímto způsobem si můžete dohodnou on-line soukromou konzultaci v MS-Teams (nebo konzultaci na fakultě), (případně využijte telefonního kontaktu - nezapomeňte na pravidla)
- ke kontaktu vyučujícího využijte maximálně plánovanou prezenční výuku
Komunikace
Pro komunikaci v předmětu můžete využít následující možnosti:
Podmínky absolvování
Části hodnocení:
- aktivní účast na seminářích minimálně 60 %
- průběžný test 20 b
- individuální a týmové úkoly 20 b
- kombinovaná zkouška 60 b
- celkově je možné získat maximálně 100 b
Hodnocení podle dosažených bodů:
-
A (1) 90 - 100 bodů B (1,5) 80 - 89 bodů C (2) 70 - 79 bodů D (2,5) 65 - 69 bodů E (3) 60 - 64 bodů F (4) 0 - 59 bodů
Literatura
- KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. info
- KARLÍČEK, M. Základy marketingu. Praha: Grada Publishing, 2013, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3. info
- KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Victoria Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3. info
Kapitola obsahuje:
1
PDF
5
Video
Předchozí