MARKETING SLUŽEB
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
MARKETING SLUŽEB
Info
Období
léto 2021

„Dnes již nestačí uspokojit potřeby zákazníka. Musíte ho umět potěšit.“

VYUČUJÍCÍ

Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - garant předmětu, přednášky, zkouška, celkové hodnocení

ORGANIZAČNÍ POKYNY, KLASIFIKACE

Obsahově i rozsahem je tento kurz stejný jako jeho obdoba pro prezenční studenty, doporučuji vám proto pravidelné studium látky ze studijních opor v menších dávkách.

  1. Úvodní přednáška: I. Organizační záležitosti, představení kurzu v systému Moodle, seznámení studentů s programovou náplní kurzu, diskuze. II. Základní marketingová terminologie v oblasti služeb, marketingový mix služeb, vlastnosti služeb, proces STP, chování zákazníků ve službách.
  2. Přednáška: produkt, cena, distribuce, materiální prostředí a marketingová komunikace ve službách.
  3. Závěrečná přednáška: I. Lidé, procesy, marketingové plánování, marketingový výzkum a CRM v oblasti služeb. II. Příprava studentů na zkoušku, termíny zkoušky, diskuze.

Podmínkou účasti na závěrečném písemném testu je vypracování průběžných testů. Testy lze nejpozději vyplnit do 16. 5. 2021!!! Pozdější termín již nebude možný!!! Body z testů se započítávají do celkového hodnocení.

Celkový počet dosažených bodů: max. 55 bodů 
Body ze závěrečné písemné zkoušky: 40 bodů
Body ze cvičných testů: 15 bodů

Klasifikace předmětu: A (55 - 52), B (51 - 48), C (47 - 44), D (43 - 40), E (39 - 33).


Kapitola obsahuje:
1
PDF
Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
1
PDF
Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
1
PDF
Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
1
PDF
Předchozí