MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB
„Nejlepší způsob, jak si udržet zákazníky, je neustále počítat, jak jim dát co nejvíce za co nejméně.“
VYUČUJÍCÍ

Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - garant předmětu, přednášky, zkouška, celkové hodnocení

ORGANIZAČNÍ POKYNY, KLASIFIKACE

Obsahově i rozsahem je tento kurz stejný jako jeho obdoba pro prezenční studenty, doporučuji vám proto pravidelné studium látky ze studijních opor v menších dávkách.

  1. Úvodní přednáška: I. Organizační záležitosti, představení kurzu v systému Moodle, seznámení studentů s programovou náplní kurzu, diskuze. II. Základní marketingová terminologie v oblasti finančních služeb, seznámení s obsahem kapitol 1 - 2 studijního textu.
  2. Přednáška: seznámení s obsahem kapitol 3 - 7, 9 studijního textu.
  3. Závěrečná přednáška: I. Seznámení s obsahem kapitol 8 - 12. II. Příprava studentů na zkoušku, termíny zkoušky, diskuze.

Podmínkou účasti na závěrečném písemném testu je vypracování průběžných testů. Testy lze nejpozději vyplnit do 16. 5. 2021!!! Pozdější termín již nebude možný!!! Body z testů se započítávají do celkového hodnocení.

Celkový počet dosažených bodů: max. 55 bodů 
Body ze závěrečné písemné zkoušky: 40 bodů
Body ze cvičných testů: 15 bodů

Klasifikace předmětu: A (55 - 52), B (51 - 48), C (47 - 44), D (43 - 40), E (39 - 33)

Chapter contains:
2
PDF

Chapter contains:
1
ROPOT
1
PDF
Chapter contains:
1
ROPOT
1
PDF
Chapter contains:
1
ROPOT
1
PDF
Previous