Celkem maximálně: 100 bodů
Požadované minimum: 60 bodů
Hodnocení: A 94 -100, B 85 - 93, C 77 - 84, D 69 – 76, E 60 - 68,F 0 - 59.
Přednášky vede a zkouší doc. Mgr. Petr Suchánek, Ph.D.
Celkem maximálně: 100 bodů
Požadované minimum: 60 bodů
Hodnocení: A 94 -100, B 85 - 93, C 77 - 84, D 69 – 76, E 60 - 68,F 0 - 59.
Přednášky vede a zkouší doc. Mgr. Petr Suchánek, Ph.D.
Sedlák, M. & Mikulášková, P.
(2015). Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Computer
Press. ISBN 9788025143834.
Suchánek, P. (2024). Podnikání na internetu. Distanční studijní text. Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Janouch, V. (2020). Internetový
marketing. Computer Press. ISBN 978-80-251-5016-0.
Kernighan, B. W. (2019). Jak
porozumět digitálnímu světu. Argo. ISBN 978-80-7363-903-7.
Lane, R. (2015). Jedna trefa stačí: Mladí miliardáři
internetového věku. Nakladatelství 65. pole. ISBN 9788087506547.
Schnaider, G. (2016). Electronic commerce. Course Technology;
12 edition. ISBN 978-1305867819.
Šalmon, T.
(2021). (Ne)bezpečný internet. Lindeny. ISBN 9788056619414.
Taherdoost, H. (2023). E-Business Essentials: Building a
Successful Online Enterprise (EAI/Springer Innovations in Communication and
Computing). Springer. ISBN 978-3031396250.
Vrabcová, P. (2021). Udržitelné podnikání v praxi.
Grada. ISBN 9788027133031.