Podnikání na internetu
doc. Mgr. Petr Suchánek, Ph.D.
Podnikání na internetu
Info
Term
Summer 2025
Dobrý den, 

vítejte v kurzu "Podnikání na internetu".

Zde najdete základní informace o kurzu, požadavky na absolvování a studijní materiály.

Prostudujte si zejména detailní požadavky absolvování kurzu v souboru "BPBOI-pozadavky_-_2025.pptx"


Podmínky absolvování a hodnocení předmětu:
V průběhu semestru:
- vyhledávání a stahování dat na seminářích: max 15 bodů
- diskuse a vyplnění dotazníků na seminářích: max 5 bodů
prezentace seminární práce ve dvojici na semináři: max 30 bodů
V průběhu zkouškového období:
zkouška - test u PC na OPF: max 50 bodů

Celkem maximálně: 100 bodů

Požadované minimum: 60 bodů

Hodnocení: A   94 -100, B   85 - 93, C   77 - 84, D   69 – 76, E   60 - 68,F    0 - 59.


Semináře vede Ing. Radim Dolák, Ph.D.

Přednášky vede a zkouší doc. Mgr. Petr Suchánek, Ph.D.

Zadání seminární práce

Studijní materiály

Literatura

Sedlák, M. & Mikulášková, P. (2015). Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Computer Press. ISBN 9788025143834.

Suchánek, P. (2024). Podnikání na internetu. Distanční studijní text. Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Janouch, V. (2020). Internetový marketing. Computer Press. ISBN 978-80-251-5016-0.

Kernighan, B. W. (2019). Jak porozumět digitálnímu světu. Argo. ISBN 978-80-7363-903-7.

Lane, R. (2015). Jedna trefa stačí: Mladí miliardáři internetového věku. Nakladatelství 65. pole. ISBN 9788087506547.

Schnaider, G. (2016). Electronic commerce. Course Technology; 12 edition. ISBN 978-1305867819.

Šalmon, T. (2021). (Ne)bezpečný internet. Lindeny. ISBN 9788056619414.

Taherdoost, H. (2023). E-Business Essentials: Building a Successful Online Enterprise (EAI/Springer Innovations in Communication and Computing). Springer. ISBN 978-3031396250.

Vrabcová, P. (2021). Udržitelné podnikání v praxi. Grada. ISBN 9788027133031.

Harmonogram seminářů

  1. Požadavky, témata a struktura seminární práce, web scraping
  2. Podnikatelský plán založení e-shopu, struktura e-shopu 
  3. Výhody/nevýhody e-commerce, statistiky, přehled nástrojů
  4. Nástroj pro tvorbu e-shopu - Shoptet
  5. Nástroj pro tvorbu e-shopu  - Eshop-rychle.cz
  6. Nástroj pro tvorbu e-shopu  - Upgates
  7. Nástroje pro tvorbu e-shopu založené na Joomle a Wordpressu
  8. Prezentace seminárních prací 
  9. Prezentace seminárních prací
  10. Prezentace seminárních prací
  11. Prezentace seminárních prací
  12. Prezentace seminárních prací
  13. Prezentace seminárních prací

Previous