Obchodní organizace
doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Obchodní organizace
Info
Období
léto 2024
Vážené studentky a vážení studenti, předmět Obchodní organizace charakterizuje vývojové trendy v obchodě se zřetelem na maloobchod, retailing a velkoobchod. Zabývá se charakteristickými znaky obchodu ve světě. Rozebírá podmínky v Evropě i v České republice. Pozornost je věnována strategickému řízení obchodních organizací a nejčastěji využívaným strategiím v praxi. Studenti jsou seznámeni také s územní a tržní analýzou, která je důležitou součástí strategických rozhodnutí. Samostatné kapitoly jsou věnovány organizování a modelování organizačních struktur v obchodě i formám kooperace a koncentrace. Řízení lidských zdrojů v maloobchodě a velkoobchodě je specifické s ohledem na charakter práce a další znaky sociálně profesních skupin působící v obchodním provoze. V závěru je pozornost věnována operativnímu řízení obchodního provozu, pracovním procesům, elektronickému pohybu zboží, digitalizaci a robotizaci včetně bezpečnostního managementu.

Úspěšné studium

Halina Starzyczná


Kapitola obsahuje:
1
PDF
6
Studijní materiály
Kapitola obsahuje:
1
PDF
8
Studijní materiály
Kapitola obsahuje:
5
Studijní materiály
Předchozí